“Alltid bra lunch”

Rankad som nr 136 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Mycket bra lunch restaurang som alltid har bra service och har bra mat. Du bör boka. Det ingår alltid lite kakor och kaffe och en bra sallad.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Dunken63

Omdömet skrevs 22 december 2019

Dyrt, urusel service och riktigt dålig kvalitet på maten. En av de sämsta restaurangupplevelser jag haft.

Datum för besöket: december 2019
Tack PerPerpe
Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Lite spretigt utbud på söndagsbrunchen. Kändes mer som ett julbord. Men maten är god och vällagad men saknar lite av de mer traditionella brunchrätterna.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Lemira67
Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

Läste att någon undrar om köksmästaren slutat....
Vi undrar, efter ett besök kvällstid, om det alls fanns någon i köket! Maten var under all kritik, verkade ha iordninggjorts långt innan den serverades. Sorgligt tomt i lokalen, så var det inte förr. Kostade en tusenlapp att upptäcka det som många andra tydligen redan vet. Ritz är inte längre ett alternativ!

Datum för besöket: november 2019
3  Tack 878charlotteh
Omdömet skrevs 5 november 2019

Idag var jag med ett stort gäng och åt en riktigt god lunch på trevliga Ritz. Vilken skillnad mot förra besöket tidigt i våras 2019, då maten hade försämrats rejält. Man kanske har bytt kock? Vi var faktiskt tre personer som hade samma uppfattning. En restaurang kan ju förändras snabbt med nya kockar eller ägare. Jag fick bytt ut min Wallenbergare till fisk av sej som inte var panerat eftersom jag är glutenintolerant. De erbjuder nu t o m glutenfria kakor till kaffet, som jag hade frågat efter varje gång jag besökt restaurangen under alla år och alltid fått svaret att det inte fanns. Riktigt bra service med andra ord! Kan absolut rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: november 2019
Tack katinka47

Resenärer som tittade på Ritz tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Ritz? Berätta vad du tyckte!