“Fantastisk mat, dryck och service.”
Omdöme om La Cucina Italiana

La Cucina Italiana
Rankad som nr 3 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

En liten och mycket trevlig restaurang.
Underbart god och vällagad mat där vi blev serverade mycket goda viner till respektive maträtt.
Fin och bra service.

Tack 780henrikn

Lite undangömd som en liten pärla. Åt en 4-rätters meny med vinpaket. En underbar upplevelse smakmässigt. Service, mat allt var toppenbra. Första gången här, men inte sista. Rekommenderas varmt.

Tack UllleB

Fantastisk mat och väldigt bra service. Tog 6-rätters med tillhörande vinpaket exklusiv. Mycket nöjda med hela upplevelsen.

1  Tack ASV345
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Underbar mat, goda viner och väldigt trevlig atmosfär. Blev väl omhändertagna av personalen. Kan verkligen rekommendera restaurangen!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Djurslov
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Bland det bästa jag upplevt. Vi var 4 som tog varsin 6-rätters + vinpaket där mat och dryck gifte sig perfekt. Servitörerna samt kock Fioriniello var bland de trevligaste, ödmjukaste människor jag mött med superbt bemötande där man verkligen kände sig hemma. Kommer absolut besöka restaurangen igen!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Navigator40362130290

Resenärer som tittade på La Cucina Italiana tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt La Cucina Italiana? Berätta vad du tyckte!