“Trevlig och snabb service.”
Omdöme om Mexikanska Monarkin

Mexikanska Monarkin
Boka bord
mån 14/6
20:00
Rankad som nr 334 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Kök: Mexikanskt

Trevlig och snabb service. God mat och bra ”häng” lite utanför de vanliga stråken. Kan varmt rekommenderas för en eftermiddags lunch. Tacos Pescado var ljuvlig.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Anehe

Omdömet skrevs 29 mars 2021 från mobil enhet

Vi åt spännande mat en fredags kväll i mars. Rätterna är små men goda. Ägarna har tyvärr en lite tråkig stil med bemötande. De bryr sig inte heller fullt ut om att det är en pandemi. De tillåter sina vänner sitta i stora sällskap mer än fyra vid ett bord. De kramar och välkomnar sina vänner, sedan står de alldeles för nära övriga gäster.
Maten får godkänt men inte ägarna. Den servitris som serverade oss får mer än godkänt.

Datum för besöket: mars 2021
3  Tack LaufenLars
Omdömet skrevs 18 juni 2020 från mobil enhet

Liten trevlig restaurang på en bakgata. Välsmakande mat och trevlig personal. Åt deras tacoplate och blev ordentligt mätt. Rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Zorromannen
Omdömet skrevs 11 februari 2020

Tja vad ska man skriva maten si så där, ingen ordning vem som best vad, drickat kom när man ätit upp efter påpekande. Tyvärr inget ställe som jag rekomenderar

Datum för besöket: februari 2020
Tack jacklindahl2016
Omdömet skrevs 21 november 2019 från mobil enhet

Var där i tisdags och det var riktigt bra. Vår servitris Patricia var helt fantastisk och bjöd på sig själv och riktigt god mat! 10 points!

Datum för besöket: november 2019
Tack KlaThe

Resenärer som tittade på Mexikanska Monarkin tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mexikanska Monarkin? Berätta vad du tyckte!