Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
CheapTickets105 US$
Orbitz.com105 US$
Travelocity105 US$
Omdömet skrevs 7 januari 2021

Kanon hotell som ligger relativt bra med väldigt serviceminded personal och mycket god mat som serveras i en rymlig och trevlig atmosfär. Utbudet med träning och upplevelser eller avslappning ger extra positivitet till min upplevelse.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack MarcusTell
Fanny von Wachenfeldt, Gästservice/reception på Kviberg Park Hotel & Conference, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2021

Hej Marcus,

Tusen tack för din fina recension! Det gläder mig verkligen att höra att du trivts du bra här hos oss. Särskilt roligt att du nämner att personalen gör ett gott jobb. Vi hoppas att vi får se dig här hos oss snart igen.

Önskar dig en fin helg!

Omdömet skrevs 27 november 2020

Ett bra hotell med trevlig personal. Rymliga rum med sköna sängar. God frukost. Bra gratis parkering, även parkeringshus till liten peng. Nära till spårvagnen med tre linjer till centrum. Kan rekommenderas!

Datum för vistelsen: november 2020
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack 192ullam
Fanny von Wachenfeldt, Gästservice/reception på Kviberg Park Hotel & Conference, svarade på det här omdömetSvarade 30 november 2020

Hej!

Tusen tack för din utförliga recension! Det gläder oss verkligen att du trivts så bra här hos oss och att du uppskattar både våra sköna sängar och vår frukost.

Vi ser fram emot att se dig här snart igen!

Omdömet skrevs 18 november 2020

Ett trevligt hotell med glad och service inriktad personal, gillade att det ingick 2 rätters middag och frukost i det fina priset. Det ingår även träning på gymmet. Om man vill så kan man hyra skidor mm för att prova att åka inne.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack cnilss277660
Fanny von Wachenfeldt, Gästservice/reception på Kviberg Park Hotel & Conference, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2020

Tusen tack för ditt fina omdöme! Vad glada vi blir över att höra att du trivdes så bra hos oss och att du uppskattade både mat och aktiviteter.

Vi hoppas på att få se dig här snart igen!

Omdömet skrevs 27 september 2020

Som vanligt så är jag jättenöjd med mitt besök på detta hotellet. Nu i Coronatider så har det inte blivit så många besök, men det är alltid lika trevligt att komma dit. Personalen är alltid lika vänlig. Rummen är fina och frukosten har allt som jag beöver och vill ha. Närheten till staden med tre olika spårvägslinjer är superbra, även buss.Kan varmt rekommendera detta hotellet!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack brittan55
Fanny von Wachenfeldt, Gästservice/reception på Kviberg Park Hotel & Conference, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2020

Hej Ulla-Britt,

Tusen tack för din fina recension! Vi är alltid lika glada att få ha dig här som vår gäst och ser redan fram emot nästa besök.

Ha en underbar dag!

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Stora familjerum. Sköna sängar. Bra frukost med lagom mycket att välja på. Smidigt att ta sig in till Göteborg city.

Perfekt med parkering i deras eget garage.
Så kul med en inomhusbana för skidor i källaren.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack vargflinga2004
Fanny von Wachenfeldt, Gästservice/reception på Kviberg Park Hotel & Conference, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2020

Hej!

Vilken fantastisk återkoppling, tusen tack för att du tar dig tid att berätta om din upplevelse. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss!