SPARA 17 US$
Expedia.com94 US$
eDreams106 US$
Trip.com111 US$
Omdömet skrevs 27 september 2020

Som vanligt så är jag jättenöjd med mitt besök på detta hotellet. Nu i Coronatider så har det inte blivit så många besök, men det är alltid lika trevligt att komma dit. Personalen är alltid lika vänlig. Rummen är fina och frukosten har allt som jag beöver och vill ha. Närheten till staden med tre olika spårvägslinjer är superbra, även buss.Kan varmt rekommendera detta hotellet!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack brittan55
Fanny von Wachenfeldt, Gästservice/reception på Kviberg Park Hotel & Conference, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2020

Hej Ulla-Britt,

Tusen tack för din fina recension! Vi är alltid lika glada att få ha dig här som vår gäst och ser redan fram emot nästa besök.

Ha en underbar dag!

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Stora familjerum. Sköna sängar. Bra frukost med lagom mycket att välja på. Smidigt att ta sig in till Göteborg city.

Perfekt med parkering i deras eget garage.
Så kul med en inomhusbana för skidor i källaren.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack vargflinga2004
Fanny von Wachenfeldt, Gästservice/reception på Kviberg Park Hotel & Conference, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2020

Hej!

Vilken fantastisk återkoppling, tusen tack för att du tar dig tid att berätta om din upplevelse. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 10 maj 2020

Sveriges bästa long stay
Här känns aldrig ensamt
Här bor ni perfekt på såväl kort som long stay eller lägg en träningshelg här. Bra för barnen, Bra läge, trevlig personal, lugnt , familjärt, bra mat, nära in till centrum och tillgång till hur mycket träning och idrott som helst. Passa även på att få se IFK Göteborgs ungdomsakademi in action.

Datum för vistelsen: maj 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack V5942SOandersh

Hej!

Vad underbart att du fick en sådan härlig upplevelse hos oss och att du trivdes, det betyder mycket för oss. Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna dig tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 8 mars 2020 från mobil enhet

Bodde här för ett konsertbesök. Rummet var ett standardrum med ett bord, stol och sängar. Mycket bra sängkomfort. Dusch med liten hyllyta men helt okej badrum för detta pris, rekommenderas till andra besökare

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack lillguden
Omdömet skrevs 3 mars 2020

Jag är alltid mycket nöjd med mina resor till detta hotellet. Trevlig personal, bra rum, sköna sängar. Gratis parkering eller i garage för liten peng. Frukosten har allt man behöver i både varma och kalla rätter. Närheten till spårvagnen och centrum. Det går 3 olika linjer, som tar dig i centrum. Återkommer gärna hit:-)

Datum för vistelsen: mars 2020
  • Restyp: Reste ensam