“Supergod mat!!!!”

Rankad som nr 649 av 1 466 Restauranger i Göteborg
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Riktigt goda rätter, kan speciellt rekommendera deras Aloo Gobhi! Mild hetta vilket är bra så du kan krydda upp som du själv vill. Riktigt gott, kommer definitivt gå tillbaka!

Tack Moa M

Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang i källarlokal. Trevlig personal och väldigt god mat, värt ett besök om man är i Göteborg.

Tack Julia E
Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

En enkelt inredd restaurang, nästan ett "hål i väggen," men här åt vi mycket gott lamm. Mitt sällskap åt Lamm Curry Madras, och jag lammfärsspett (Seek kebab). Vilka smaker! Välkryddat, lagom starkt, och mört fint kött i grytan. Rekommenderas!

Tack SignoraAlmaviva
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Det finns indiska restauranger där man får mat som är en smakexplosion, som kan få en att svettas. Sedan finns de det som serverar grön, gul eller röd mat som smakar likadant. Mother India är den senare, de få gånger jag varit där på lunch har tyvärr inte bjudit på någon större upplevelse.

Tack analog-photo
Omdömet skrevs 4 maj 2017

Har är ätit här säkert 50 gånger under åren och lär komma tillbaka.
Ett plus är deras mycket starka chutney. Den håller garanterat eventuella skadliga bakterier i kontroll.

Tack Fj_Bergstedt

Resenärer som tittade på Mother India tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mother India? Berätta vad du tyckte!