“Fantastiskt god mat”

Rankad som nr 323 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Område: Pustervic
Område: Pustervic
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Fantastiskt god och genuin indisk mat, precis som i Indien. Jättebra bra och trevlig service. Hit går vi gärna igen!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 973_sab

Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och dessutom till humana priser och mycket bra och trevlig service. Hit kommer vi nästa gång vi är i Göteborg.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 54pial
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Bästa Indiska maten innanför vallgraven, trevlig personal bjuder gästerna på riktigt god Indisk mat. Lunchen består av 5 alternativ varav 2 är vegetariska det ingår även naanbröd och sallad, rekommenderas varmt.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Adventure32573118736
Omdömet skrevs 3 mars 2020

Vi tog lamm balti, (perfekt hetta och väldigt gott) samma kan sägas om Chicken Tandoori....den var fantastisk god och perfekt kryddad.
Gott ris och naan. mycket mat

Trevligt att kunna få en flaska vin under 200 spänn

Datum för besöket: februari 2020
Tack j_rgenq2019
Omdömet skrevs 21 december 2019

Mycket vällagad indisk mat. Bra förslag ftån servitören. Uppmärksamma utan att vara störande. Kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: december 2019
Tack IngelaA108

Resenärer som tittade på Indiska Hornet tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Indiska Hornet? Berätta vad du tyckte!