“Middag”

Rankad som nr 355 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Område: Pustervic
Område: Pustervic
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Gillar man Indisk mat kan jag rekommendera denna restaurang. Alltid vällagat och ett mycket trevligt bemötande.

Datum för besöket: juni 2017
Tack 131andersp

Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Vi fick in maten snabbt, fyra olika rätter. En vegetarisk, 2 lamm, en kyckling. Maten var god, men jag tyckte min Lammrätt var lite smaklös. Det kanske var en engångsföreteelse för jag har ätit här förut och alltid tyckt det varit jättegott!

Datum för besöket: maj 2017
Tack 888petrat
Omdömet skrevs 13 februari 2017

Lammgryta med ris. Till det naan med vitlök och rött vin. Det vin vi egentligen ville ha var slut. Mycket prisvärd indisk restaurang.

Datum för besöket: februari 2017
Tack mie249
Omdömet skrevs 9 februari 2017

Prova gärna den underbara förrätten Onion Bhaji, vilket är friterade lökringar med frityr av kikärtsmjöl. Inte alls fett och stabbigt, bara frasigt och gott. Och med underbara såser till!
Även huvudrätterna vi provade var välkryddade och goda. Det inte som var ite mesigt i smaken var deras Masala Chai, som jag gärna vill ha mera kryddor i!
Men i stort kan detta ställe varmt rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2017
Tack 776inar
Omdömet skrevs 18 januari 2017 från mobil enhet

Snabblunch ensam. Fantastiskt naanbröd och okey indisk gryta. Saknar lite innehåll i såsen...känns alldeles passerad eller som tagen ur en burk. Goda smaker. Helt okey och mycket smak för pengarna.

Datum för besöket: januari 2017
Tack JDofSweden

Resenärer som tittade på Indiska Hornet tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Indiska Hornet? Berätta vad du tyckte!