Spara
Höjdpunkter från omdömen
TOPPKLASS

Så mysigt, en perfekt liten båttur! Dessutom fick vi en otroligt rolig guide som verkligen var ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
Ellie K
från mobil enhet
Fin tur på Säveån

Åkte idag Paddan på Säveån. En fantastiskt trevlig tur på fina Säveån. Att vi sedan hade en guide ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
931ingridw
från mobil enhet
Läs alla 637 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Göteborg
från 52,38 US$
från 36,72 US$
från 174,72 US$
från 488,40 US$
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Äntligen, efter 60 år så var det dax igen att få ta en tur med Paddan och vad bra det blev! Toppenväder och en Superduktig guide som gjorde ett Toppenjobb. Det kunde Inte bli en bättre upplevelse, Starka rekommendationer för Denna underbara Ikon.

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack Lelle69
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Men skämta inte…. Guide Sara…. Vilken stjärna!!!!!! Kapten Oscar var också helt ok! ☺️

Stort stort tack!

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Tack 465hannat
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

En fantastisk rolig, intressant och givande båttur . Innan avfärd var mina två tonåringar samt man inte helt ” på G” . Att åka paddan var mer ett skämt .

Turen visade sig vara helt annorlunda. Mycket positiv överraskad. En Guide som var toppen. Kunnig, ironisk och ett bra bemötande.
Rekommenderar verkligen denna tur.

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack 193jennie_
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Trevlig tur runt kanalerna i Göteborg. Första gången vi åkte så det var en upplevelse.
Blev inte bättre att det var en helt perfekt dag att åka då solen sken.
Klart sevärt
Guiden var väl så där, men det var helt ok

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack LuddeValle
Omdömet skrevs 4 juli 2021 från mobil enhet

Egentligen ett måste när man turistar i Göteborg en fin sommardag. Efter att bott ett antal år under studietiden för drygt 40 år sedan och därefter åtskilliga besök i Göteborg efter det blev det nu dags att göra rundturen. Klart sevärt.

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack 441nilsl