Spara
Höjdpunkter från omdömen
Paddan i Göteborg

En fantastisk rolig, intressant och givande båttur . Innan avfärd var mina två tonåringar samt man ... läs mer

Omdömet skrevs för 3 dagar sedan
193jennie_
Vetlanda, Sverige
från mobil enhet
Göteborgs tursistmåste

Egentligen ett måste när man turistar i Göteborg en fin sommardag. Efter att bott ett antal år ... läs mer

441nilsl
Linköping, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 629 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Göteborg
från 52,93 US$
från 37,15 US$
från 176,55 US$
från 494,11 US$
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Tack Louise med Skeppare för trevlig tur. Roligt och informativt. Hade lätt kunnat åka en timme till. Kul utflykt i sin egen stad!

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack Irback
Strommagroup, Event Sales Coordinator på Strömma Paddanbåtarna, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2017

Även som Göteborgare kan man alltid lära sig mer om sin stad! Härligt att höra att du hade en fin tur!

Ha en kanonfin dag,
Malin, Paddan Sightseeing

Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Är du på besök i Göteborg så passa på att ta en guidad tur på kanalen från Kungsportsplatsen genom staden och ut på Göta älv. Guiderna är duktiga och guidar på flera språk. Åker sällan som boende i staden men hade vänner här. Lite dyrt men turen tar nästan en timma och man får se en hel del och veta mycket om Göteborg.

Datum för upplevelsen: maj 2016
Tack rosalieberndtsson
Strommagroup, Event sales coordinator på Strömma Paddanbåtarna, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2017

Hej,
Tack för ditt omdöme! Visst är det ett säkert vår tecken när man börjar se paddan-båtarna röra sig runt i kanalerna. Alla våra guider är super taggade inför säsongen som strax sätter igång! Precis som du säger är turerna ca 50 minuter långa och beroende på vilken guide man åker med så får man lära sig olika saker, ingen tur är den andra lik! Du är varmt välkommen att åka en tur nu när säsongen startar!

Mvh,
Annika

Omdömet skrevs 13 februari 2017

lättsamt trevlig tur igenom göteborgs kanaler skoj att se göteborg från kanalen samt att man fick lite fakta om gamla göteborg inget bokat ta en tur

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack Michelle S
Strommagroup, Event Sales Coordionator på Strömma Paddanbåtarna, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2017

Tack för det fina betyget av våran tur! Härligt att höra att du tyckte om den!

Önskar dig en fin dag,
Malin, Paddan Sightseeing

Omdömet skrevs 19 december 2016

Göteborgs turistbesök från vattnet. Guiden på båten är informativ och lite allmänt om Göteborg och även lite göteborgsvitsar hjälpa till att få en trevlig upplevelse.

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack Pedro P
Strommagroup, Event Sales Coordinator på Strömma Paddanbåtarna, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2016

Tack så mycket för det fina betyget av vår tur genom Göteborg!
Va härligt att du tyckte om den.

Ha en fin dag
//Malin,
Paddan Sightseeing

Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Jag åkte med min son på 2 år och det var jätte bra, vi bor ju i gbg men man fick endå reda på saker man inte visste. Det var mysigt

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack 306malinb

Hej,

Tack så mycket för din feedback på vår sightseeingtur. Va kul att båda du och sonen tyckte om den!

Ha en fin dag.

//Malin,