“aldrig mer”
Omdöme om Sushi Today

Sushi Today
Rankad som nr 576 av 1 446 Restauranger i Göteborg
Kök: Japanskt

det VAR ett av mina favoritställen för några år sedan. sen försvann det från foodora i ett par år. nyligen upptäckte jag att det åter gick att beställa och blev väldigt glad! beställde yakiniku och sushi via foodora. det blev en enorm besvikelse. yakiniku alldeles för söt och kletig med såsen på (!) risen.men det var ändå överkomligt. värst var "sushi"! samma ris som i varmrätter?.. definitivt INTE sushiris! helt fel smak, helt fel formad (hopknycklad). ... neeej, aldrig mer!

Datum för besöket: maj 2021
Tack MOCKBA5

Omdömet skrevs 26 mars 2021

Smakar mycket, alltid färskt och perfekt storlek på sushin. Köper ingen annan sushi längre, godast i Göteborg utan tvekan och samma gäller deras misosoppa.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Ida A
Omdömet skrevs 4 februari 2021 från mobil enhet

Smakade väldigt bra och uppskattar stora bitar, rekommenderas! Bra priser också! Jag är mycket nöjd!

Datum för besöket: februari 2021
Tack rosablomma
Omdömet skrevs 10 januari 2021 från mobil enhet

Smet in lite snabbt för att ta med hämtmat - tog två elvabitars sushi, vilket visade sig vara ett rätt val. Mycket fräsch mat och välsmakande. Kan rekommenderas. Var helt folktomt när jag var inte på eftermiddagen

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack sonder
Omdömet skrevs 17 januari 2020 från mobil enhet

Jättegod sushi, man känner att det är bra färska råvaror. Det har alltid vart lika bra när jag har vart där och jag har slutat gå någon annanstans då jag ändå blir besviken om de inte håller samma standard. Man blir alltid väl bemött av personalen med.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Lyllolynx

Resenärer som tittade på Sushi Today tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sushi Today? Berätta vad du tyckte!