“Denna bar måste besökas!”
Omdöme om Drinks 20

Drinks 20
Rankad som nr 291 av 1 413 Restauranger i Göteborg
Kök: Bar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Drinks 20 besöker man för dom goda drinkarna och den härligt serviceinriktade personalen. Ligger vägg i vägg med Dinner 22.

Tack snokkasin

Omdömet skrevs 24 oktober 2017

Fantastisk personal, som inte bara var trevliga och välkomnande utan även helt otroliga på att göra drinkar. Här snackar vi drinkar med gudomliga smaker och inga spritiga drinkar mixade med juice och soda. 2 timmar här inne flög förbi, go musik, gott häng och supermysig stämning. Vi satt i baren vilket uppskattades då man heltiden hade tillgång till personalen för nya beställningar.

Tack Linnéa P
Omdömet skrevs 4 december 2016 från mobil enhet

Var här tillsammans med en vän och drack två drinkar och åt en ostrallrik.
Drinkarna är verkligen gjorda med omsorg och smakade ljuvligt. Bartenderna vet exakt vad de sysslar med! Även fast vi var där 23:30 en lördag så kunde man beställa in lite ost. Dessa tre ostar serverades på en planka med fröknäcke och björnbärsmarmelad! Himmelskt gott!! 300 spänn för 2 drinkar, 1 öl och osten!

Tack Sarah A
Omdömet skrevs 9 oktober 2016 från mobil enhet

Perfekta stället att ses på för att dricka gott och snacka skit på. Dessutom på lagom avstånd till avenyn om man vill vidare! Lagom ljudnivå, inte för tyst och inte för skrikigt. Minus för prislistan, ett glas vin för 98 är mycket!

Tack Sofie S
Omdömet skrevs 24 augusti 2016 från mobil enhet

Sjukt goda drinkar och trevlig personal. Jag har testat alla drinkar på deras meny och ingen gjorde mig besviken. Kan speciellt rekommendera "Earthman".

1  Tack Parmeister_

Resenärer som tittade på Drinks 20 tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Drinks 20? Berätta vad du tyckte!