“Fantastiskt Fish&Chips”

The Bishops Arms Park Avenue
Rankad som nr 132 av 1 446 Restauranger i Göteborg

Som vanligt när man är här är det ett trevligt ställe jättebra mat och service suverän personal hit ska man gå när man är i Göteborg. Stort utbud på öl.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Ulf J

Omdömet skrevs 27 mars 2021 från mobil enhet

Hemtrevlig miljö och välbesökt mitt i veckan. Stannade till bara för en drink. Tyvärr verkade den enda personalen vara ganska stressad men var ändå trevlig och slängde ut både det ena skämtet och det andra, vilket gjorde besöket trevligt. Maten som serverades till de övriga gästerna doftade underbart.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack 909gitac
Omdömet skrevs 6 november 2020

Mycket trevligt bemötande! Drack bara ett glas vin men kändes välkomnande! Folk verkade vara stammisar och de åt och var så nöjda!

Datum för besöket: november 2020
Tack Spennares
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Bra bar/restaurang med mycket goda drycker av alla slag samt suveräna hamburgare. Allt serverat av trevlig och effektiv personal. Detta besök blev en fullträff!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Black_Father
Omdömet skrevs 8 juli 2020

Vi hade väldigt dåligt väder när vi var i Göteborg så vi valde att gå till Bishop arms som låg bredvid hotellet vi bodde på. Men vi var väldigt nöjda med maten och fick ett bra och proffsigt bemötande av personalen på Bishop arms. Vi åt en hamburgare med Boxholmsost med jalapeno och pommes till samt en stor räksmörgås och var väldigt nöjda med maten. Sen drack vi vin till maten och det var helt okej men förstår att hit ska man gå och ta en god öl. Vi avslutade med en Aperol spritz och vi hade tur som fick plats ute i ett bås med infravärme så det blev mysigt trots regnet utanför

Datum för besöket: juli 2020
Tack Stefan J

Resenärer som tittade på The Bishops Arms Park Avenue tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt The Bishops Arms Park Avenue? Berätta vad du tyckte!