“Jättegott!”
Omdöme om Toso

Toso
Rankad som nr 42 av 1 452 Restauranger i Göteborg

Jättegott! God mat, goda drinkar (även alkoholfria) och trevlig personal. Avslappnad och fin atmosfär. Fried rice med tonfisk rekommenderas :)

Datum för besöket: augusti 2021
Tack MangeWall

Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Väldigt proffsig personal, som är både kunnig och observant (när det börjar ta slut på bordet). De tipsade om både mat och dryck - och den var oerhört god. När vi var där var det underbart sommarväder och vi njöt för fulla drag.

1  Tack IlseG35
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Väldigt trevlig och cool miljö. Åt mat inne, men fick möjlighet att ta en efterdrink ute. Fantastiskt god mat, allt var verkligen jättegott. Sedan gillar jag även att man kan dela och äta av varandras rätter. Toppkväll!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack TinaRh
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt bemötande, hade bokat på uteserveringen men fick plats inne som vi önskade. Mycket bra service och goda rätter som vanligt. Denna gången ger vi 5p till laxtartaren, crispy shrimp o dakgangjeong, 4p till råbiffen, pilgrim sashimi o crispy rice, 3p får iberico noun

Tack GPH38
Omdömet skrevs 25 juli 2021

När man kommer dit möts man utav trevlig personal och en underbar stämning. Sedan fördes vi in till ett bord där musiken dunkade lite för högt för att kunna ha ett trevligt samltal. Vi bemöts av hjälpande personal som informerar oss om stället och ger oss extra sås när vi bad om det. Maten var fantastisk god och den kom regelbundet en rätt i taget. Det gjorde att man nästan aldrig behövde vänta mer än vad som kändes som 5 minuter. Allt smakade väldigt gott och drinkarna var helt fantastiska. Jag tog en variant på pina kolada som var en perfekt blandning utav sött och salt. Ris portionen var väldigt stor och kunde ha skippats helt. Bra alternativ för vegetarianer.

Tack 580zannae

Resenärer som tittade på Toso tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Toso? Berätta vad du tyckte!