“Hur gott!”

Toso
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 44 av 1 437 Restauranger i Göteborg

Supergoda drinkar! Vi valde Tosos signaturrätter vilket var helt fantastiskt gott! Urgullig personal som var väldigt måna om att berätta och beskriva rätterna. Vi var verkligen "blown away" och kommer garanterat tillbaka!

Tack malinnordgren

Omdömet skrevs 14 september 2020

Ger omdöme 1 pga dålig smak i maten och arrogant personal . Miljö okej men för högljutt. Lokalen är trevlig och i centrum.

1  Tack YaunoP
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Asiatisk mat med svensk/europeisk touch, dvs. lite majo här och där. Servering i form av smårätter som delas. Maten motsvarar priset men serveringspersonalen extremt ointresserad av gästerna. Kan inte gynna ägarna att de inte blir glada vid beställning utöver menyn. Vid påpekande om att viss ingrediens saknades i en rätt, svarades att den finns visst, därefter kom den i särskild skål utan kommentar.

Tack Foodlover1112
Omdömet skrevs 28 augusti 2020 från mobil enhet

Vi kom endast för drinkar och dessa är väldigt goda och för bra pris! Servicen hos personalen är även den utmärkt!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack tesslarsson
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

All mat vi fick in smakade väldigt bra och det märktes att det var hög kvalité på råvarorna. Vi testade råbiff som många vänner rekommenderat, och det var väldigt gott! Man delar på några rätter i sällskapet som sedan kommer ut en och en så att man verkligen får njuta av varje enskild rätt. Ett måste om du älskar exklusiv asiatisk mat. Det enda minuset var att hög musik blandades med tosos egna och restaurangen bredvid men efter ett tag tänkte man inte på det.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack EmelieLE

Resenärer som tittade på Toso tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Toso? Berätta vad du tyckte!