“Har någon tappat ett saltkar i maten?”
Omdöme om Toso

Toso
Rankad som nr 39 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Kan enbart rekommendera stället till er som gillar smaken av salt. Beställde in 8 rätter och samtliga var översaltade och obalanserade. Efter 1800kr för en middag så kändes det ironiskt nog väldigt surt.

1  Tack Hanna N

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Gjorde ett besök för lunch och blev inte besviken. Trevlig och mysig miljö och en service som var perfekt, inte påträngande utan bara vänligt och hjälpsamt. Maten var strålande med råbiffen som en krona på verket.

Tack Torbjörn W
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Besökte Toso första gången, tog avsmakningsmenyn som rekommenderats oss, Vilket vi gärna provar på olika restauranger.
Startade bra med en rätt i taget. Efter de tre första började vi få in ytterligare en rätt under tiden vi åt på den förra.
Maten hann ju delvis kallna, vi glömde vad de sagt att det var och man fick ju äta utan pauser....
Vi hade beställt bord och gjorde vår beställning ca 20.10. Kl 21.15 hade vi redan fått in alla 9 rätterna på menyn trots att vi enligt bokningen hade mellan 20-22.30 på oss.
Vet inte om det brukar vara så men vi hade minst 4 olika servitörer/servitriser under vår måltid.

Man fick inte rena tallrikar mellan rätterna -som man la upp själv och dryckespaketet till innebar tre drycker som man fick känna efter vilken som passade bäst till rätten man åt..
Känns lite snopet för en meny man betalar nära 1000kr / person för.

3  Tack Helande_fisk
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Äntligen var det då min tur att få komma till Toso för att äta middag och framförallt för att testa deras råbiff... Vilken middag! Och råbiffen vilken sensation! (Se bild) Vi tog deras smakmeny och åt oss igenom en massa fantastiska smaker, texturer och fantastiska uppläggningar. Vi blev lagom mätta och orkade med en dessert efteråt. Alla tog olika desserter och vi var så nöjda allihop.
Tips till dig som inte varit där är att boka bord direkt!

Tack cia2018
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

När Toso öppnade var maten fantastiskt god, men det har bara gått utför sedan dess. Har det skett förändringar i köket, måntro?
I övrigt väldigt trevlig hovmästare och bartender!

Tack TGsson

Resenärer som tittade på Toso tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Toso? Berätta vad du tyckte!