“Lunchbuffe’ och 70 årskalas”
Omdöme om Fiskekrogen

Fiskekrogen
Rankad som nr 33 av 1 465 Restauranger i Göteborg
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket fin lunchbuffe. Allt flyter smidigt. Väldigt bra personal och god mat. Men att ta betalt för garderob på en sån fin resturang känns väl lite onödigt?

Tack Joel K

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Åt liten meny. Jättebra mat men vinpaketet håller inte samma klass
Personalen ok. Inga vita dukar dock. Publiken ligger samma nivå. Inga kavajer och långklänningar. Som sagt köket är det som är magneten. Köttfantaster får söka sig andra lokaler.

Tack Juhani
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Fiskekrogen gör allt rätt. De tillhör de där 10% av krogarna i stan som faktiskt vet vad de håller på med. Bra service, trevlig och kunnig personal, snygg och avslappnad lokal, bra råvaror och fantastiska kockar. Maten var inte bara god, det var en upplevelse!
Vill du äta bra mat från havet på en riktig restaurang är det här ett självklart val.

Tack Jens W
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig lokal och bemötande. Något förvirrad kypare men trevlig! God buffé men det kunde fyllts på lite snabbare för vissa rätter var slut. Mycket goda räkor och havskräftor!

Tack Vilda1
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Jätte god mat igen har varit där några gånger nu men det jag vill komplettera och berömma våran servitris Ellin hon var toppen, vi beställde platå skaldjur det var supergott och deras knäckebröd var ett måste köpa med sig hem , fick man inte men hon löste det

Tack Gladys A

Resenärer som tittade på Fiskekrogen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Fiskekrogen? Berätta vad du tyckte!