“God mat och dryck. Mysigt”
Omdöme om La Baracca Rossa

La Baracca Rossa
Rankad som nr 216 av 1 447 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt

God mat och dryck. Mysigt och trevlig personal. Kockens val var en riktig höjdare. Utsikt över Sannegårdshamnen.

Datum för besöket: september 2020
Tack dianahD142ML

Omdömet skrevs 15 november 2019

Bra italiensk mat, inte så mycket att välja på men verkar äkta italienska rätter lagad med kärlek. Mycket trevlig personal och snabb servering. Italienska fatölen var över förväntan för min del. Kan rekommendera den här restaurangen om man vill äta italiensk och inte pizza

Datum för besöket: november 2019
Tack Petervondutch
Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Vi var här med familjen
4 st som av över 18
Kockens middag för 465kr var absolut prisvärt
Goda förrätter, pilgrimsmusslor i tortellini, oxrullader på oxfilé, vodka prosecco dessert. Såå gott.
Vi drack husets vin till alla rätter och det funkade.
Primitivo druvan kanske funkar till allt
Kom hungrig. Det är mycket mat.

Datum för besöket: november 2019
Tack richardrT9702VZ
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Underbar pasta och härlig personal ger en klocksäker prestation vid varje besök. Prisvärt som borgar för fler gånger.

Datum för besöket: juli 2019
Tack tapponator
Omdömet skrevs 12 juli 2019

Åt en fantastisk middag med familjen på denna underbara restaurang! Trevlig personal och super god mat!
Rekommenderas

Datum för besöket: juli 2019
Tack 596ulrikak

Resenärer som tittade på La Baracca Rossa tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt La Baracca Rossa? Berätta vad du tyckte!