“God mat och trevlig service”
Omdöme om Magazzino

Magazzino
Rankad som nr 51 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Italiensk krog och i hjärtat av Göteborg, med en genuin italiensk meny, bar och härlig uteservering vår, sommar och höst! Vänner, familj och affärsmiddagar. BENVENUTI!

Vi skulle bara äta lite kvällsmat men det blev även dessert och dryck. God tapenade och bröd. God mat, vackert för ögat. Bra service. Mysig lokal. Jättenöjda.

Tack 909gitac

Jag köpte deras entrecote den var seg . fet och slamsig .
klagade men fick inget gehör för detta.inte heller reduserat pris

Tack inahake55
Omdömet skrevs 5 september 2020

Jag besökte Magazzino tillsammans med ett par vänner för att fira en födelsedag. Vi blev otroligt missnöjda då vi upplevde servicen som hetsig och aningen på. Allt kändes påskyndat och vi kände oss inte särskilt välkomna. Personalen plockade undan våra glas när vi fortfarande hade dricka i dem, vilket vi helst hade velat dricka upp. Utöver detta hade jag beställt en risotto som inte riktigt föll mig i smaken, och när servitören skulle plocka undan maten lade han en kommentar om att jag borde ha ätit mer, vilket var väldigt otrevligt. I helhet var vi missnöjda men vårt besök och kommer ej att återvända till Magazzino.

Tack josephfranksson
Omdömet skrevs 28 augusti 2020 från mobil enhet

Otroligt god mat. Trevligt presenterad av mycket kunnig personal. Härlig och avslappnad miljö. Det bästa italienska vi ätit i Sverige.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack isnna70
Omdömet skrevs 28 augusti 2020 från mobil enhet

Maten vad god och de var generösa med portionerna. Servitören vi hade (den långa) var rolig och gav bra service, gjorde besöket till 10/10. Rekommenderar starkt

Datum för besöket: augusti 2020
Tack ronjash

Resenärer som tittade på Magazzino tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Magazzino? Berätta vad du tyckte!