“Tråkig mat och dålig service”
Omdöme om Magazzino

Magazzino
Rankad som nr 25 av 1 478 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Italiensk krog och i hjärtat av Göteborg, med en genuin italiensk meny, bar och härlig uteservering vår, sommar och höst! Vänner, familj och affärsmiddagar. BENVENUTI!
Omdömet skrevs 26 september 2018 från mobil enhet

Tyvärr var besöket på Magazzino en tråkig upplevelse. Till förrätt serverades iskalla tomater med ett helt lass buffelmozzarella. Efterfrågade beskrivning av en av fiskrätterna. Trodde vi skulle få in skaldjur och fisk på en tallrik men får in någon form av tomatsoppa med fisk och skaldjur, inkl oskalade räkor och havskräftor nerstoppade i soppan. Även den stackade pilgrimsmusslan låg och förgicks i den heta soppan. Frågade också efter ett fylligare vitt vin som de heller inte kunde leva upp till. Överlag dålig service och attention under middagen.

1  Tack Marie B
Bobdim71, Chef på Magazzino, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018

Hej Maria,

Tyvärr så har vi inte fiskpinnar på menyn och Bag in Box vin :)

Omdömet skrevs 22 september 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang inte så stor men väl funktionell. Personalen är verkligen trevlig och maten var utsökt d.v.s toppklass.

Tack Patrikwhite
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Tack för en fantastisk helhetsupplevelse! Uppmärksam och väldigt trevlig engagerad personal som gör allt för att man ska känna sig tillfreds! Vi åt pizza båda två och de var bland de godaste pizzor vi ätit!
Genuin familjär Italiensk känsla. Pricken över i:et var mycket gott vin samt grappa!

Tack Björn W
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Makalöst goda pizzor och bra vin som rekommenderades av den mycket servicevänliga personalen ! Vill man ha riktigt bra italiensk mat är detta stället att gå till !

Tack Sara e
Omdömet skrevs 10 september 2018 från mobil enhet

Bokade bord 3 veckor innan vårt besök. Trevlig personal där några inte talade svenska. Vi beställde fort och enkelt. Drinkarna kom in snabbt. Maten var magisk god och vi i sällskapet på 8 pers var så nöjda. Allt smakade fantastiskt gott. Vinnaren var charkbricka och svamprisotto! Hit kommer jag åka tillbaka igen.

Tack Monica J

Resenärer som tittade på Magazzino tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Magazzino? Berätta vad du tyckte!