“Middag”

Magazzino
Rankad som nr 25 av 1 478 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Italiensk krog och i hjärtat av Göteborg, med en genuin italiensk meny, bar och härlig uteservering vår, sommar och höst! Vänner, familj och affärsmiddagar. BENVENUTI!
Omdömet skrevs 22 september 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang inte så stor men väl funktionell. Personalen är verkligen trevlig och maten var utsökt d.v.s toppklass.

Tack Patrikwhite

Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Tack för en fantastisk helhetsupplevelse! Uppmärksam och väldigt trevlig engagerad personal som gör allt för att man ska känna sig tillfreds! Vi åt pizza båda två och de var bland de godaste pizzor vi ätit!
Genuin familjär Italiensk känsla. Pricken över i:et var mycket gott vin samt grappa!

Tack Björn W
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Makalöst goda pizzor och bra vin som rekommenderades av den mycket servicevänliga personalen ! Vill man ha riktigt bra italiensk mat är detta stället att gå till !

Tack Sara e
Omdömet skrevs 10 september 2018 från mobil enhet

Bokade bord 3 veckor innan vårt besök. Trevlig personal där några inte talade svenska. Vi beställde fort och enkelt. Drinkarna kom in snabbt. Maten var magisk god och vi i sällskapet på 8 pers var så nöjda. Allt smakade fantastiskt gott. Vinnaren var charkbricka och svamprisotto! Hit kommer jag åka tillbaka igen.

Tack Monica J
Omdömet skrevs 3 september 2018

Vi åt en trerätters middag här. Vi var mycket nöjda med hela besöket. Trevlig personal, god mat, bra service och fin inredning!

Tack Fridis3907

Resenärer som tittade på Magazzino tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Magazzino? Berätta vad du tyckte!