“Magisk god mat”

Magazzino
Rankad som nr 22 av 1 504 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Italiensk krog och i hjärtat av Göteborg, med en genuin italiensk meny, bar och härlig uteservering vår, sommar och höst! Vänner, familj och affärsmiddagar. BENVENUTI!
Omdömet skrevs 10 september 2018 från mobil enhet

Bokade bord 3 veckor innan vårt besök. Trevlig personal där några inte talade svenska. Vi beställde fort och enkelt. Drinkarna kom in snabbt. Maten var magisk god och vi i sällskapet på 8 pers var så nöjda. Allt smakade fantastiskt gott. Vinnaren var charkbricka och svamprisotto! Hit kommer jag åka tillbaka igen.

Datum för besöket: september 2018
Tack 787monicaj

Omdömet skrevs 3 september 2018

Vi åt en trerätters middag här. Vi var mycket nöjda med hela besöket. Trevlig personal, god mat, bra service och fin inredning!

Tack Fridis3907
Omdömet skrevs 2 september 2018

Gillar man italiensk mat så är detta värt ett besök. Riktigt bra service samt god mat och dryck. Pizzan var nog en av de bättre jag ätit i vårt avlånga land. Hustruns pasta var riktigt utsökt den med.

Tack John L
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Mycket god mat som alltid, bra service, trevlig, gemytlig miljö och helt enkelt den bästa italienaren i staden!

1  Tack Sightsee802120
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med god stämning.
Lätt att komma i kontakt med folk.

God dricka.
Högt tempo och gott humör.

Absolut trevligt ställe att börja en utekväll.

Tack Björn S

Resenärer som tittade på Magazzino tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Magazzino? Berätta vad du tyckte!