“God italiensk mat!”
Omdöme om Magazzino

Magazzino
Boka med
Magazzino har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 25 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Italiensk krog och i hjärtat av Göteborg, med en genuin italiensk meny, bar och härlig uteservering vår, sommar och höst! Vänner, familj och affärsmiddagar. BENVENUTI!
Omdömet skrevs 3 september 2018

Vi åt en trerätters middag här. Vi var mycket nöjda med hela besöket. Trevlig personal, god mat, bra service och fin inredning!

Tack Fridis3907

Omdömet skrevs 2 september 2018

Gillar man italiensk mat så är detta värt ett besök. Riktigt bra service samt god mat och dryck. Pizzan var nog en av de bättre jag ätit i vårt avlånga land. Hustruns pasta var riktigt utsökt den med.

Tack John L
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Mycket god mat som alltid, bra service, trevlig, gemytlig miljö och helt enkelt den bästa italienaren i staden!

1  Tack Sightsee802120
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med god stämning.
Lätt att komma i kontakt med folk.

God dricka.
Högt tempo och gott humör.

Absolut trevligt ställe att börja en utekväll.

Tack Björn S
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Jättegod mat härligt som att vara i Italien
Mycket god risotto
Hit går vi snart igen.
Bra service och trevlig personal

Tack 70lenaj

Resenärer som tittade på Magazzino tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Magazzino? Berätta vad du tyckte!