“Superb mat!”
Omdöme om Magazzino

Magazzino
Boka med
Magazzino har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 25 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Italiensk krog och i hjärtat av Göteborg, med en genuin italiensk meny, bar och härlig uteservering vår, sommar och höst! Vänner, familj och affärsmiddagar. BENVENUTI!
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Mycket god mat som alltid, bra service, trevlig, gemytlig miljö och helt enkelt den bästa italienaren i staden!

1  Tack Sightsee802120

Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med god stämning.
Lätt att komma i kontakt med folk.

God dricka.
Högt tempo och gott humör.

Absolut trevligt ställe att börja en utekväll.

Tack Björn S
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Jättegod mat härligt som att vara i Italien
Mycket god risotto
Hit går vi snart igen.
Bra service och trevlig personal

Tack 70lenaj
Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Ingen pratar svenska, det är italienska eller engelska som gäller.
Aperol Spritzen sitter perfekt. Och smakar perfekt.
Skitgod olivolja till det hembakta brödet.
Sen blev det en riktig riklig caprese med strålande mozzarella, mitt hjärtas utvalda tog en utmärkt bruschetta. En glimrande pasta Amatriciana gled sedan ned tillsammans med en utmärkt Valpolicella från Verona.
Limoncello och pannacotta fick avsluta denna utmärkta måltid. Den dubbla espresson var toppers. Grymt trevlig personal och härlig miljö.
Dit går jag igen.

Tack Seaside322718
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Ombonat, trevligt, hög servicenivå o möjlighet att sitta ute på den trevliga restauranggatan Magasinsgatan. Bra menyutbud i äkta italiensk stil. Vällagat, fantastiskt gott och bra vinlista med enbart italienska viner förstås. Väl värt flera besök, kommer definitivt återvända!

Tack Pricken67

Resenärer som tittade på Magazzino tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Magazzino? Berätta vad du tyckte!