“Middag”

Boka bord
ons 22/9
20:00
Rankad som nr 16 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: FOR THE LOVE OF BEER. I början av 90-talet definierade britterna en gastropub där man behöll sitt traditionella pubkoncept med att servera ett varierande sortiment av öl samtidigt som man specialiserat sig på mat med hög kvalitet. Vi på Beerista har tagit det ytterligare en nivå. Beerista upprätthåller gastropub härkomst men med en ambience utöver det traditionella. Med lokaler som ger en rustik, industriell känsla, med inslag av lyx, har vi gjort det yttersta för att ni skall trivas och få en oförglömlig upplevelse i en sober miljö. Här tappas det upp ett stort utbud av fatöl, allt från svenska mikrobryggerier till inter- nationella varumärken, med ett ännu större utbud av flasköl från hela världen. Utöver det breda ölsortimentet fokuserar vi på en välsammansatt matmeny som består av rätter från flera olika delar av världen, allt för att ge er en kulinarisk mat- och dryckesupplevelse.
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Magisk pizza, garanterat top 3, servering av Natalie och Alice gör upplevelsen fulländad. Notan är säkert 30% billigare p g a en gata ner från avenyn

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Goose12345678

Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Första besöket på Beerista för min del och det var en mycket trevlig och härlig upplevelse. Mycket serviceinriktad och trevlig personal som bidrog till att kvällen var perfekt. Stor eloge till personalen. Maten var mycket god och likaså dryckerna, jättegott och vackert. Lokalen var inredd som en klassisk pub med stor mysfaktor. Rekommenderar ett besök.

1  Tack ann-lolu
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Först möts man av denna underbara klassiska pub som formar sig i vackert gyllene bruna detaljer och sammets turkosa tyger.

Sen kommer kyparn/bartendern med ett så välkomnande leende att det smittar av sig på alla i familjen. Sådan koll på drycker att man blir imponerad och trots att hon var själv tog inga beställningar någon längre tid.

Maten var alldeles ypperlig, sådan härlig smakupplevelse kan varmt rekommenderas.

1  Tack Filip L
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Bra priser, hög kvalitet på maten och grym service. Rekommenderas starkt, sällan man hittar sådan se ice nu för tiden

Tack kamelb790
Omdömet skrevs 6 juli 2021 från mobil enhet

Mysig uteservering men lite trångt. Vällagad och fräscha burgare men pommesen kunde varit i fritösen en minut till, smaken var det däremot inget fel på. Väldigt bra service och trevlig personal.

Tack Rutger M

Resenärer som tittade på Beerista tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Beerista? Berätta vad du tyckte!