“Middag”

Boka bord
tors 3/12
20:00
Rankad som nr 10 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: FOR THE LOVE OF BEER. I början av 90-talet definierade britterna en gastropub där man behöll sitt traditionella pubkoncept med att servera ett varierande sortiment av öl samtidigt som man specialiserat sig på mat med hög kvalitet. Vi på Beerista har tagit det ytterligare en nivå. Beerista upprätthåller gastropub härkomst men med en ambience utöver det traditionella. Med lokaler som ger en rustik, industriell känsla, med inslag av lyx, har vi gjort det yttersta för att ni skall trivas och få en oförglömlig upplevelse i en sober miljö. Här tappas det upp ett stort utbud av fatöl, allt från svenska mikrobryggerier till inter- nationella varumärken, med ett ännu större utbud av flasköl från hela världen. Utöver det breda ölsortimentet fokuserar vi på en välsammansatt matmeny som består av rätter från flera olika delar av världen, allt för att ge er en kulinarisk mat- och dryckesupplevelse.
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Gick hit med flickvännen och åt en väldigt god middag med trevlig personal och god öl. Servicen var god, tog lite tid men servitören var ensam på golvet och de få extra minuterna får man ta. Beställde en medium rare ryggbiff med pommes, grönsaker och bea. Kom som beställt och bra kryddat, lagom syra i bean och väldigt krispiga pommes. Väldigt nöjd.

Tack diem2016

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Toppen mat inte överdrivet dyrt och även mysigt ställe att vara på med sina familj eller nära och kära

Tack Hjalmar021
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Bra service, GOD mat, goda drinkar, trevlig meny, trevlig miljö, bra placering, vitlöksbrödet var utsökt!

Tack 376evelinah
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Maten var suverän och prisvärd!!! Klart värt att besöka, riktigt mysigt ställe!! Trevligt bemötande och bra service!

Tack Matkung1
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Detta var inte som vi hoppades på ... Smaklösa pizzor och kött o burgare som var ok.. Pizzorna var helt smaklösa så ingen hit.

2  Tack E4847TLpeterw

Resenärer som tittade på Beerista tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Beerista? Berätta vad du tyckte!