“Trevligt Hak.”
Omdöme om Beerista

Beerista
Boka med
Beerista har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 43 av 1 425 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: FOR THE LOVE OF BEER. I början av 90-talet definierade britterna en gastropub där man behöll sitt traditionella pubkoncept med att servera ett varierande sortiment av öl samtidigt som man specialiserat sig på mat med hög kvalitet. Vi på Beerista har tagit det ytterligare en nivå. Beerista upprätthåller gastropub härkomst men med en ambience utöver det traditionella. Med lokaler som ger en rustik, industriell känsla, med inslag av lyx, har vi gjort det yttersta för att ni skall trivas och få en oförglömlig upplevelse i en sober miljö. Här tappas det upp ett stort utbud av fatöl, allt från svenska mikrobryggerier till inter- nationella varumärken, med ett ännu större utbud av flasköl från hela världen. Utöver det breda ölsortimentet fokuserar vi på en välsammansatt matmeny som består av rätter från flera olika delar av världen, allt för att ge er en kulinarisk mat- och dryckesupplevelse.
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Jag åt Samurajburgare och Sandra åt pulled pork. Samurajen hade wasabimajo och var mycket god.
Personalen verkade hyfsat pålästa på öl.
Men som sagt bra Hak!

Tack Mikael S

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Egentligen inga skyhöga förväntningar av en burgare i närheten av Avenyn, men det var bland den bästa burgaren jag ätit!

Bra öl-sortiment och trevlig personal, relativt snabb service.

Lit mysigare och fräschare lokal så är femman given.

Tack Johan H
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Jättegod mat! Tog en American Gangster som var perfekt. Ok service även om det var lite långsamt.
Bra utbud av öl också. Värt ett besök!

Tack Daniel H
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och underbar service!

Ricky är alltid lika glad och proffsig!
Ett besök här är ett måste och rekommenderas varmt!

Tack Kerstin L
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Vällagad mat och uppmärksam servering ger toppbetyg för detta besök. Mycket goda sötpotatispommes. Trevlig sportbarmiljö med ljudnivå som tillåter samtal.

Tack Kerstin_HV

Resenärer som tittade på Beerista tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Beerista? Berätta vad du tyckte!