“Företagare.”

Restaurant Atelier I Hotel Pigalle
Rankad som nr 29 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Vi hämtar inspiration till vår mat från när och fjärran, men råvarorna föredrar vi att hämta från ”när”. Det betyder att vi bryr oss om var djur och grödor vuxit upp och att de fått spira i sina naturliga miljöer och säsonger utan gifter och med kärlek. Vår ambition är att menyn ska variera och överraska, samtidigt som det är lätt att känna igen sig. På samma sätt lever och förändras vårt utbud av fina viner och ädla drycker. Hos oss möts du av nya kombinationer och spännande smaker, som kan avnjutas för sig eller tillsammans med vår meny. Välkommen!
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk miljö och stämning. God mat. Tyvärr blev vi otrevligt bemötta av våran servetris. Men fick ändå en trevlig kväll.

Tack Kent A
Niklas J, Chef på Restaurant Atelier I Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej Kent!

Tack för du skrivit om ert besök hos oss.
Härligt att ni gillade smakerna och stämningen.
Tråkigt att ni ej upplevde servicen på topp. Du får gärna berätta mer till mig om ert mottagande, uppskattar att höra.
Du når mig på niklas.jansson@hotelpigalle.se
Bra att ni trots det fick en trevlig kväll hos oss!

Med vänliga hälsningar,
Niklas Jansson, F&B Manager Hotel Pigalle.

Omdömet skrevs 27 mars 2018

En pärla som nästan ligger gömd mitt i Göteborg city bakom en oansenlig port. Direkt när vi gick in genom dörren möttes vi av trevlig och varm personal. Genomgående proffesionellt intryck med service, maten, timing och inredning! Första men inte sista gången vi besöker denna nya favorit!

Tack martenssonanna83
Niklas J, Chef på Restaurant Atelier I Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej Anna!

Tack för du skrivit om ert besök hos oss.
Underbart att få bli kallad pärla, och roligt att höra att du trivdes hos oss.
Ser fram emot att ta hand om er igen framöver!
Välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Inredningen är mysig. Mottagandet och servicen under kvällen är toppen. Kunnig och trevlig personal. Maten var jättegod likaså var vinsorterna vi provade. Rekommenderas varmt!

Tack Anette F

Hej Anette!

Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme!
Fantastiskt kul att höra att du tycker om Atelier och våra medarbetare.
Varmt välkommen tillbaka när du vill ha mer!

Omdömet skrevs 26 mars 2018

En fin upplevelse med goda viner, gott bubbel, fantastisk mat och trevlig personal. Omgivningen ger en hög mysfaktor med smakfull inredning.

Tack lillymatic
Niklas J, Chef på Restaurant Atelier I Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hej Lillymatic!

Stort tack för ditt fina omdöme!
Roligt att du gillade oss.
Ser fram emot att ta hand om er igen framöver.

Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Vilket ställe.... kändes som om vi var hemma hos någon. Hemtrevligt till max med bra service och fantastisk mat. Rummet var jättefint med go säng, mjuk med många kuddar. Jag kommer absolut tillbaka, vi ses!

Tack 623monica

Hej Monica!

Stort tack för du delat med dig av er upplevelse från Atelier.
Fantastiskt att du gillar oss och att det kändes som att hemmakänsla, precis det vi vill dela med oss av den känslan!
Varmt välkomna tillbaka när du vill hem igen.

Resenärer som tittade på Restaurant Atelier I Hotel Pigalle tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Restaurant Atelier I Hotel Pigalle? Berätta vad du tyckte!