“Restaurant med en uformell trivelig atmosfære med god service. Kommer gjerne tilbake.”

Restaurant Atelier I Hotel Pigalle
Rankad som nr 30 av 1 515 Restauranger i Göteborg
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Vi hämtar inspiration till vår mat från när och fjärran, men råvarorna föredrar vi att hämta från ”när”. Det betyder att vi bryr oss om var djur och grödor vuxit upp och att de fått spira i sina naturliga miljöer och säsonger utan gifter och med kärlek. Vår ambition är att menyn ska variera och överraska, samtidigt som det är lätt att känna igen sig. På samma sätt lever och förändras vårt utbud av fina viner och ädla drycker. Hos oss möts du av nya kombinationer och spännande smaker, som kan avnjutas för sig eller tillsammans med vår meny. Välkommen!
Omdömet skrevs 22 december 2015

Datum för besöket: december 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Niklas J, Chef på Restaurant Atelier I Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade 23 december 2015

1 2141 218 av 1 218 omdömen

Omdömet skrevs 1 december 2015

Datum för besöket: november 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Niklas J, Chef på Restaurant Atelier I Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2015

Omdömet skrevs 6 augusti 2015

Datum för besöket: juli 2015
Omdömet skrevs 27 december 2014

Datum för besöket: november 2014
    • Atmosfär
Omdömet skrevs 11 november 2014 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Restaurant Atelier I Hotel Pigalle tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Restaurant Atelier I Hotel Pigalle? Berätta vad du tyckte!