“Håll i hatten”

Rankad som nr 22 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Min påg fyllde 21 bast och ville fylla flabben med en gourmetburgare. Vem är jag att neka honom det? Jag lugnade nerverna och plockade upp nallen för att boka bord. Vilken grej. I andra änden möttes jag av en kvinnlig stämma som var mer än hjälpsam. "Gott snack!" delades ut ömsesidigt efter att vi hade kommit överens om en tid. Väl på plats torkade jag svetten från min överläpp och satte mig, skakig i benen, på min stol. Menyn var häpnadsväckande. Tjockt, färgglatt papper, kvalitén var ett faktum. Mina skakningar tilltog och jag stammade fram mina val till servitris von service. Hela bordet fick sina burgare till korrekt tillagningsgrad och alla utbrast stolt: "LIVET!" Goda och prisvärda var de också. Efteråt haltade jag hem, väl belåten. Den här hamburgaren ändrade min uppfattning om hur mat kan vara.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack roevla

Förr var detta favoritstället men senast vi var där var det under all kritik. Hamburgaren var torr, vännens vegoburgare var inte alls god, ofärdiga och sladdriga pommes, vinet smakade som handsprit blandat med vatten. Behövde som tur inte betala för vinet men servitrisen var inte tillmötesgående alls, visste ingenting om vinerna på menyn, jag fick inte provsmaka eller se flaskan. Var pinsamt att ta vännerna dit när vi talat så gott om det. Hoppas detta var resultatet av brist på personal! Och snälla ta in nytt vin.

Datum för besöket: juni 2020
Tack isabellehZ9109JG
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Fantastisk god hamburgare med alla tillbehör och jättetrevlig servitris. Mysig miljö. Kommer o bli fler besök.

Datum för besöket: september 2020
Tack 272birgittan
Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Vi bokade ett bord och blev bemötta av en glad kvinna. När burgarna kom in så blev vi saliga över hur gott det var! Saftiga burgare med lagom mycket innehåll. Väldigt goda pommes! Rekomenderar detta stället!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack torbjörn g
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Otrolig mysig restaurang med fantastisk god mat och bra service. Både burgarna och halloumi salladen var guld! Har en del besvärliga allergier som servitrisen var så otroligt tillmötesgående med, väldigt imponerad. Nästa gång jag är i Göteborg blir det definitivt ett till besök! Mums

Datum för besöket: juli 2020
Tack carolineaamira

Resenärer som tittade på Holy Cow Burgers and Stuff tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Holy Cow Burgers and Stuff? Berätta vad du tyckte!