“Mysigt och gott”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

En liten trevlig restaurang. God mat där de frågade efter hur välstekt man ville ha. Plus i kanten.
Supergoda efterrätter=milkshaken.
Kommer gärna tillbaka!

Tack Vims7

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Efter att nyligen varit i USA ville vi återuppleva lite sådan mat.
Boka bord var bäst man gjorde. Restaurangen är liten och mysig.
Bord och drinkar ordnades snabbt. Extra plus för infot om den normala steknivån.
Det kom många sällskap samtidigt när det öppnade.
Många barnfamiljer så man förstår att det är barnvänligt och populärt för dem.
Spontanbesökare fick vända i dörren, snopna över att det var fullbokat.
Alla burgare bars ut samtidigt och därefter en kortare väntan på tillbehören.
Vi har ätit både bättre och sämre i Göteborg.
Vi fick bord som ny gäst skulle ha efter 1,5 timme. Om vi hade ätit för-och /eller efterrätt,
hade bordet inte varit klart till dess. Det berodde inte på oss.
Lite lång väntan på avdukning och nota.
Vår servitris väldigt trevlig!
Inget för funktionshindrade som behöver pudra näsan. Trappor upp till en liten toalett.

Tack Evelyn J
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt goda burgare! Tog ungefär en kvart att få in maten. Trevlig personal! Ett stort plus var att vi fick ta med barnvagnen in. Något som drar ner betyget lite var att det var ganska hög bakgrundsmusik. Annars inget att klaga på!

Tack Carro89
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Liten och mysig restaurang med underbart goda burgare och tillbehör till bra priser. Bra service och kunnig personal. Inga problem att en i sällskapet var mjölkprotein allergiker.

Tack Sara H
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Var här med mina barn 9 och 12 år efter en dag på svenska mässan. Vi hade inte bokat bord men de fixade ett snabbt och lätt ändå. Trevligt personal och god mat. Hela stället är mysigt och genomtänkt. Lätt att hitta till vilket är skönt för en lantis som inte gärna kör inne i stan i onödan rekommenderas med andra ord!

Tack Lena O

Resenärer som tittade på Holy Cow Burgers and Stuff tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Holy Cow Burgers and Stuff? Berätta vad du tyckte!