2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-08
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-09
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
Priceline159 US$
Travelocity158 US$
Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Kommer till hotellet möts av en högfärdig kvinna i reception! Efter långt om länge får vi nycklarna till vårt enkelrum för två personer, öppnar upp och till västkustens minsta rum med en 90säng och inte utrymme för ytterligare sängplats. Går ner, får efter lite knorrande ett dubbelrum med två 90sängar men bara för en natt, sen skall vi tillbaka till vår 90säng om inte där blir avbokat en öppning för oss att få de vi bokat och betalt för, tydligen var hotellet helt ”fullbokat”. vi skulle på bröllop och kunde inte ta chansen att vara utan rum efter frukost fick oss att avboka rummet. När inte fröken högfärdig löste våra problem, ringde Jag min Concierge tjänst via mitt Platinum kort och inom kort fick vi ett nytt hotell

Kommer aldrig besöka detta hotell igen. 2 nätter för 2450kr + 2500 för spa med en service som denna....

Tack nej tack

Tack Richone84
Maria B, Hotelldirektör på Arken Hotel & Art Garden Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2019

Hej Richone84,

Det var väldigt tråkig att höra att ni inte har blivit väl omhändertagna av oss. Jag förstår det som att det har blivit något problem med er bokning om ni har fått fel rumskategori utav oss? Du får gärna kontakta mig på maria.boteus@arkenhotel.com så tar jag gärna lite mer information utav dig.

Omdömet skrevs 21 maj 2019 från mobil enhet

Jag köpte ett paket med ica-rabatten en måndag till tisdag och fick ett väldigt härligt dygn. Den varma källan ute blev mitt favorittillhåll. Både gymmet ute och inne var bra. Det var väldigt lugnt på spat, antagligen för att det är få besökare måndagar.

Middagen på kvällen var en tiopoängare! Otroligt gott och vällagat. Torsken var bland det godaste jag ätit.

Det enda som drar ner betyget är läget. Det går tung lastbilstrafik precis utanför och färjorna står på tomgång, vilket hörs tydligt till utemiljön på spat. Men det är ju som det är med det...

Restyp: Reste ensam
Tack 875elaines

Hej 875elaines,

Tack för ditt trevliga omdöme, härligt att höra att ni har haft ett bra besök hos oss. Riktigt roligt att höra att ni var så nöjda med er middag här, det skall jag hälsa köket!

Varmt välkomna åter snart igen.

Omdömet skrevs 20 maj 2019

Mörka tråkiga rum, dyrt för den standard . ouppmärksam personal hade beställt en flaska bubbel upp till rummet, dag två avvärja vistelse. Det var min mans födelsedag och skulle vara en överraskning. Leveransen missades helt, men blev ändå debiterad . En miss som helt förstörde vår vistelse. Endast ett beklagande ingen kompensation
Bemötandet i receptionen var väldigt dåligt
Frukosten helt ok
Kmr inte att besöka arken igen

1  Tack AnnT1444
Maria B, Hotelldirektör på Arken Hotel & Art Garden Spa, svarade på det här omdömetSvarade 21 maj 2019

Hej AnnT1444,

Jag kan bara beklaga att vi har missat överraskningen till din man på hans födelsedag. Jag förstod det på vår receptionsansvarige, Patrik Elm, att ni har en dialog kring detta och jag hoppas att vi får chansen att välkomna er åter igen i framtiden!

Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Var där på konferens och hade lite tid över kvällen innan konferensen.
Fick beskedet att hotellet inte har någon pool utan bara små badbaljor(?) och div skönhetsbehandlingar. Blev inget spa.
Mitt rum var en svit, som jag tydligen bokat, men var som ett större hotellrum bara delat i två, små rum.
Maten var okej, jag beställde en halloumiburgare från baren och frågade efter ett vin till det. Bartendern föreslog att jag skulle ta husets vita vin ”för det är ett ok eller ganska gott vin”.
Frukostbuffén var okej, inget märkvärdigt, ungefär som andra mindre hotellkedjor.
Ska man endast spendera en natt här i jobb så kanske det kan vara värt pengarna(?)
Söker man lite högre standard och bättre matutbud så skulle jag rekommendera ett hotell i city.

Restyp: Reste i arbetet
1  Tack JoLiBens

Hej JoLiBens,

Tack för ditt omdöme. Hoppas att du prövar vårt spa vid ett annat tillfälle. Vi har både en härlig varm källa ute, jacuzzi samt varm källa inne. Dock ingen pool att simma i, den på utsidan är 10 meter lång. Vi visar dig gärna spa vid ett annat tillfälle, 1500 kvm med många härliga ytor.

Jag hoppas att vi får chansen att välkomna dig åter vid ett annat tillfälle igen.

Omdömet skrevs 6 maj 2019 från mobil enhet

Bokade med Ica-rabatt och presentkort ett härligt dygn med Spa och god trerätters! Perfekt service och frukt och kaffe att ta innan badet! Hade bokat större rum mot litet tillägg och fick både soffa och skrivbord på de extra 7 m2. Vi hann Spaa både innan middagen och före frukosten! Dessutom fanns fin utemiljö med solstolar som vi nyttjade. Tyvärr var meditationsaktiviteten inställd! Kanske kunde man fixat någon ersättning! Hotellet ligger verkligen fint i Scandiahamnen! Vi fick lugn och ro och är nöjda!

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Berit P

Hej Berit P,

Tack för ditt härliga omdöme. Roligt att ni har haft det bra hos oss på alla sätt. Dock tråkigt såklart att passet blev inställt.

Jag hoppas att vi får chansen att välkomna er som våra gäster snart igen.