Kostnadsfri avbokning till den 22-07-08
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-09
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
Priceline159 US$
Travelocity158 US$
Omdömet skrevs 11 april 2019 från mobil enhet

Var på arken hotel på konferens och det var jätte bra. En skön enkelsäng med lagom mjuka kuddar. Fin inne miljö med väl tilltagna ytor att vistas på. Spaet är jättefint men tråkigt att man inte får dricka varken öl eller bubbel där. Te och vatten var det som gällde.
Frukosten är bra, finns lixom standard utbudet. Tyckte dock att den var Alldeles för dyr, 165 :- .
Lunchen under konferens veckan har varit bra och middagen /efterrätten på kvällen har varit kanon fin.

Datum för vistelsen: april 2019
Restyp: Reste ensam
Tack naranek
Maria B, Hotelldirektör på Arken Hotel & Art Garden Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2019

Hej naranek,

Stort tack för fint omdöme. Roligt att du hade det bra på konferensen hos oss. Man får gärna dricka annat i anslutning till vårt spa, men som du säger så är det endast te och vatten inne på spa. härligt att du var nöjd med maten hos oss.

Varmt välkommen åter vid annat tillfälle.

Omdömet skrevs 9 april 2019 från mobil enhet

Rummet vi fick var ganska litet men helt okej. Spat erbjöd en mängd olika relaxing möjlighet vilket var bra. Skulle dock haft en jaccusi till då den de har alltid var kö på. Morgonrockarna saknade fickor. Iband är det skönt att kunna vila händerna i ett par fickor när man vandrar runt inne på spa- avdelningen. Maten var god men fick vänta väldigt länge innan man ens fick något att dricka. Det är okej att vänta men se bara till att erbjuda något att dricka och kanske en bit bröd. Fick vänta 45 min innan vi fick beställa något. Men efter det rulla det på i ett jämt och bra tempo mellan rätterna. Överlag är jag nöjd med vistelsen. Men finns plats för förbättring.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Robert A

Hej Robert A,

Tack för er återkoppling, skönt att höra att ni är nöjda överlag med er vistelse, vi tar med oss det vi kan göra bättre, och så hoppas jag att vi får välkomna er tillbaka till oss på Arken Hotel & Art Garden Spa igen i framtiden.

Omdömet skrevs 1 april 2019 från mobil enhet

Fantastiskt ställe som erbjuder en lugn och avslappnande miljö! Underbart att ligga i poolerna och titta ut över havet!
Spa och bastuavdelningarna är mycket rena och fräscha.
Maten i restaurangen var toppen!

Tack Skogsnissan

Hej Skogsnissan,

Stort tack för ert fina omdöme. Underbart att höra att ni hade det bra hos oss. Varmt välkomna åter snart igen.

Omdömet skrevs 31 mars 2019

Ett bra spa med mycket att göra :) Maten var prisvärd.
Restaurang managern Anders fixade en fin frukost till oss trots att vi egentligen hade kommit försent till och missat frukosten. Servicen var jättebra!

Tack Anna J

Hej Anna J,

Tack för ert omdöme. Härligt att ni blev väl omhändertagna utav Anders. Varmt välkomna åter snart igen.

Omdömet skrevs 28 mars 2019 från mobil enhet

Var här med arbete och tog lunch. Har två alternativ stor lunch buffén 220 kr samt vanlig lunch för 140. Vi valde fisk som var välsmakande.
Mycket sallad att välja på. Kaffe ingår ochså. Kommer gärna hit igen.

Restyp: Reste i arbetet
1  Tack ztam

Hej ztam,

Tack för ditt omdöme. Roligt att höra att lunchen smakade bra och varmt välkomna åter snart igen vid tillfälle.