3 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-08
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-09
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
Priceline159 US$
Travelocity158 US$
Omdömet skrevs 1 april 2019 från mobil enhet

Fantastiskt ställe som erbjuder en lugn och avslappnande miljö! Underbart att ligga i poolerna och titta ut över havet!
Spa och bastuavdelningarna är mycket rena och fräscha.
Maten i restaurangen var toppen!

Tack Skogsnissan
Maria B, Hotelldirektör på Arken Hotel & Art Garden Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2019

Hej Skogsnissan,

Stort tack för ert fina omdöme. Underbart att höra att ni hade det bra hos oss. Varmt välkomna åter snart igen.

Omdömet skrevs 31 mars 2019

Ett bra spa med mycket att göra :) Maten var prisvärd.
Restaurang managern Anders fixade en fin frukost till oss trots att vi egentligen hade kommit försent till och missat frukosten. Servicen var jättebra!

Tack Anna J

Hej Anna J,

Tack för ert omdöme. Härligt att ni blev väl omhändertagna utav Anders. Varmt välkomna åter snart igen.

Omdömet skrevs 28 mars 2019 från mobil enhet

Var här med arbete och tog lunch. Har två alternativ stor lunch buffén 220 kr samt vanlig lunch för 140. Vi valde fisk som var välsmakande.
Mycket sallad att välja på. Kaffe ingår ochså. Kommer gärna hit igen.

Restyp: Reste i arbetet
1  Tack ztam

Hej ztam,

Tack för ditt omdöme. Roligt att höra att lunchen smakade bra och varmt välkomna åter snart igen vid tillfälle.

Omdömet skrevs 24 mars 2019 från mobil enhet

Varit på Arken flera gånger tidigare och håller fast vid att det är Göteborgs bästa och mest prisvärda spa.

Ligger i industriområde men låt er inte luras. Finns havsutsikt åt flera håll och både hotell och spa är fantastiskt fint och avkopplande. Stora fönster, högt i tak. Kalla och varma pooler, flera olika bastus, ljusrum, mörkrum, tvagning, varma bäddar, fotbad.

Bra frukost och brunch med både hälsosamma alternativ och sötsaker, bra för vegetarianer/veganer. Vi käkade tvårätters på kvällen, burrata och risotto. 150 kr för ett glas vin är lite för dyrt.

Vi hade kickoff och möteslokaler var bra och fika var kanon.

Personalen supertrevlig, ringde runt och fixade mobilladdare när jag glömt. Tandkräm och tandborste var gratis i receptionen (fått betala på flera andra ställen) tog sig tid att prata med mig som gäst, kändes genuint.

Hundar välkomna vilket är ett stort(!) plus.

Rekommenderar Arken både för privatpersoner och konferensgäster.

Restyp: Reste i arbetet
Tack sukigbg
Maria B, Hotelldirektör på Arken Hotel & Art Garden Spa, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2019

Hej sukigbg,

Vilken underbar läsning att ta till oss efter ert besök. Härligt att personalen tog väl hand om er och att allt klaffade bra vad gäller lokaler, mat mm.

Stort tack för att du rekommenderar oss och varmt välkommen åter snart igen.

Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

Ett spa som har allt inkl. Sköna sängar o go mat vi hade inte bokat några behandlingar men vi hade fullt upp med att ta del av alla andra upplevelser. På plats bokade vi yoga det var en perfekt början på en kanon dag.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack CatrinE47
Maria B, Hotelldirektör på Arken Hotel & Art Garden Spa, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2019

Hej CatrinE47,

Stort tack för ditt omdöme, härligt att läsa att ni hade en bra vistelse hos oss.

Varmt välkomna tillbaka snart igen!