Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Kom för tidigt men personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma. Mycket tacksamma att vi blev uppgraderade från superiorrum till svit! Sviten hade dock en hel del att önska. Rum 629 är slitet. Tröskeln lös, golvlister sneda och rummets ena hörn helt bortskavt. Liten tv med lösa sladdar som hänger. Damm i taket och nån med väldigt smutsiga fingrar har bytt batterierna i brandvarnaren. Spaet var större än förväntat och uppskattades mycket. Middagen får 6 av 10, gott men ingen fullträff. Fisken dåligt saltad och creme brulle’ alldeles för grynig. Annars gott! Tack, vi återkommer!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Joel K
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Jag och min sambo var mycket nöjda med vårt besök på Arken. Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående, och vi fick tillgång till vårt rum tidigare än angiven tid vilket var uppskattat eftersom vi kört långt. Frukosten var jättebra med mycket att välja på. Vi åt middag på kvällen i hotellets restaurang och även då var vi nöjda. Maten var god och personalen i restaurangen/baren var trevliga och hade bra koll på dryckesutbudet.

Spaet var väldigt fräscht, och det var roligt att de hade så stort utbud av saker att göra. Deras kanelbastu och ångbastun med citron var extra bra tyckte vi. De hade inte någon pool som gick att simma i, men det upplevde inte vi som någon större förlust. Det enda negativa med vår vistelse var att ljudnivån emellanåt var ganska hög bland besökarna på spaet trots många skyltar om att det var ett tyst spa. Lite trist, men i övrigt hade vi en fantastisk upplevelse.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack mallenygren
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Helt outstanding, vi hade en sådan underbar helg med underbar mat och jättetrevligt SPA, lugnt och skönt, verkligen avkopplande.
Personalen var jättetrevlig och serviceminded.
Vi kommer garanterat åka tillbaka hit.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Thomas Q
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Arken är helt fantastiskt! Man har tillgång till spa hela vistelsen med alla relax-utrymmen, bastur, pooler osv. En favorit var utomhuskällan - det var minusgrader i luften och 38 grader i det ångande vattnet med himlen och stjärnorna över våra huvuden. Jag älskar också kanelbastun, eukalyptusbastun och ångbastun. Vi ville inte åka hem!

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Isabell M
Maria B, Hotelldirektör på Arken Hotel & Art Garden Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Hej Isabell M,

Underbar läsning! Precis så här vi vill att ni skall ha det hos oss!

Varmt välkomna åter snart igen,

Bästa hälsningar,

Maria Botéus

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Bra konferensfaciliteter och ett relativt bra Spa. Maten är okej, dock dyrt mot vad man får. Rummen är bra. Det finns bättre Spa i stan, dock är denna antagligen topp 3 i Göteborg. Personalen är trevlig.

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack 960robinh

Hej 960robinh,

tack för ditt omdöme. Roligt att höra att ni var nöjda med våra faciliteter och mat under er konferens. Framförallt härligt att höra att personalen tog väl hand om er.

varmt välkommen åter vid tillfälle.

Bästa hälsningar,

Maria Botéus