Boka nu, betala på plats
Expedia.com147 US$
Priceline157 US$
eDreams157 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

En helhetsupplevelse utöver det vanliga inkluderade allt från incheckning av professionell och vänlig personal, rummet var fråsht, rent och utsikten magisk, De tog dessutom direkt hand om bilen och när vi hämtade ut den stod det två Ramlösa vid framsätet. Det lilla extra, som man kommer ihåg och berättar om.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack snezanaoscarsson
Kamilla Grodzki, General Manager på Avalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Snezana,

Tack snälla för ditt omdöme. Så roligt att höra att ni var nöjda med vistelsen. Kul att ni uppskattade ramlösan i bilen.

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

År efter år efter år…. Avalon har den ABSOLUT bästa servicen av alla hotell i Göteborg! Finns inget att klaga på. Viktigt att man fortsätter att upprätthålla den service nivån. Hotellet har liksom hela paketet och tar man bort ngt av det så blir gästerna inte nöjda. Ger gärna mer detaljerad feedback till både hotellet och gästerna. Bor där ofta!

• Restyp: Reste ensam
Tack Charlotta Eleon... B

Hej Charlotte,

Tusen tack för din feedback. Vi är så glada över att ha dig som gäst hos oss :).

Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Vi gjorde ett snabbt stopp i Göteborg och fick en fin upplevelse, både middag och frukost var på topp. Bra service, kanske litet litet rum men fantastiskt att de hade rum med badkar mitt i rummet, det var mina barns favorit.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack carlvixa

Hej Carlvixa,

Tack snälla för ditt omdöme. Så roligt att höra att ni var nöjda med vistelsen och uppskattade vår frukost.

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

- Lättbokat även om hemsidan är lite lätt rörig
- Fick nästan exakt det rum jag var ute efter. Fattar ju att jag inte kan beställa ett specifikt rumsnummer men jag fick rätt våning och åt rätt håll. Mycket fräscht och rent. Underbar säng. Allt fanns. Vet inte men kanske att kaffemaskinen inte funkade testade inte själv dock. Altanen är suverän men häst och allt.
- Perfekt service - ingen kö vid in- eller utcheck. Snabb roomservice. Alla vänliga utan att vara lismande.
- Maten var perfekt inklusive frukosten på rummet.
. Att få en flaska champagne och ett fint fruktfat uppdukat när man kommer är ju bara helt utmärkt. Checkade in 1h innan incheckning enligt plan och tydligen checkade jag ut 1h efter utcheckningstid enligt plan. Ingen klagade och det bara flöt på.

Bor jag här igen; Ja absoult
Rekommenderar jag det: Ja absolut - bästa i Göteborg
Fördelar mot andra hotel i Göteborg: Service perfekt, terass med utsikt, roomsevice som är urbra, utmärkta sängar, med mera
Prisvärt: Ja om du jämför med andra hotell med samma typ av rum så är det det.

Rumstips: Vån 6 med terrass mot Saluhallen
Tack Anna-Christina K

Hej Anna-Christina,

Tusen tack för din feedback. Så roligt att höra att ni var nöjda med vistelsen.

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Fick en strålande övernattning på Avalon. Service och boende var kanon bra. Vi bodde i penthouserummet samt en svit och det fanns inget att klaga på alls. Middagen som serverades på terassen blev också en upplevelse.

Tack SebastianL1220

Hej Sebastian,

Tusen tack för ditt omdöme. Så roligt att höra tt ni var nöjda med vistelsen i penthousesviten och uppskattade middagen.