Boka nu, betala på plats
Trip.com
SPARA 32 US$
Expedia.com164 US$
eDreams176 US$
CheapTickets164 US$

Fint och rymligt rum med utsikt mot kungstorget med närhet till allt. Trevlig personal och smidig parkerigstjänst.
Rummen var lite slarvigt städade dock och jag blev debiterat dubbelt belopp för boendet och fick då vänta 4 dagar på återbetalning. Lite tråkigt när det poängterades vid utcheck. Killen som hanterade ärendet efteråt var däremot superduktig och proffsig så det löste sig fint. Det tråkiga var just att det hävdades vara normalt med dubbeldebitering när vi frågade vid utcheckning, annars hade det kunnat lösas mycket snabbare.
Det vore också önskvärt med lite mer uppstyrda frukostplaceringar då många par ni satt sig vid större bort tänkta till 3-4 personer så vi som var 3 fick ta ett bord för 2 och en av oss blev då stående eftersom man ej fick flytta på och ta stolar från andra bord. Plats fanns definitivt på coronavänliga avstånd om placeringarna styrts upp mer.

1  Tack FridaElaine

Detta var första gången jag bodde på Avalon efter att under många år av slentrian bott på de bättre kedjehotellen. Avalon är i en annan division. Personligt inrett med mycket konst. Blev uppgraderad till härligt rum med badkar bredvid sängen (!). Jätteskön säng. Bra sängbelysning. Enda missen är avsaknad av vettig stol för arbete vid skrivbordet. Ingen hit att sitta i låg fåtölj. Fin utsikt mot saluhallen. Och framför allt: Superrent, vilket inte alltid är självklart på konkurrenthotellen. Uppskattas! Frukosten var därtill på topp, äggröran en dröm, med stor skål klippt gräslök att pynta med. Allt fanns , plus för bra utbud av bröd och högklassiga pålägg. Skulle möjligen ha uppskattat apelsiner att pressa själv.
Rekommenderar Avalon varmt, kommer tillbaka.
Tack till den trevliga personalen.

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack L0ttaM
Omdömet skrevs 5 maj 2021

Hela gänget levererar utan undantag. Bär man på något tungt så är de på plats direkt för att hjälpa till. Är man törstig så ligger det plötsligt en flaska kallt mineralvatten i dörrfacket, är man morgontrött så kommer det en kopp kaffe under nosen. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack PappaChillo
Kamilla Grodzki, Hotelldirektör på Avalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2021

Hej PappaChillo,

Tusen tack för ditt fina omdöme.
Det gläder oss oerhört att läsa ett så fint omdöme, vi tackar ödmjukast.

På återseende, hoppas vi ses snart igen hos oss!

Omdömet skrevs 1 maj 2021

Nöjda med vår vistelse. Bra rum, sköna sängar, trevlig personal - och bra läge mitt i city. Vi hade bokat ett paket med trerättersmiddag, övernattning samt frukost. God mat, bra frukost. Tjänstvillig personal.

Tack Kaki66

Hej Kaki66,

Tusen tack för ditt omdöme.
Vad roligt att läsa att ni var nöjda med er vistelse hos oss med trerättersmiddag.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 1 maj 2021

Perfekt finns inget och klaga på,
rummet, restaurangen, frukosten
var alldeles utmärkt, bor du här använd parkeringsservicen, den är perfekt, läget mitt i stan kan inte vara bättre, poolen på 7 vån var väldigt inbjudande.

Tack christerj2018

Hej Christer,

Tusen tack för ditt omdöme.
Så roligt att ni är nöjda med helhetsupplevelsen hos oss.

Hoppas ni fick er ett dopp i poolen.

Varmt välkommen tillbaka till oss!