Boka nu, betala på plats
Trip.com
SPARA 24 US$
Expedia.com163 US$
Travelocity161 US$
eDreams175 US$

Detta var första gången jag bodde på Avalon efter att under många år av slentrian bott på de bättre kedjehotellen. Avalon är i en annan division. Personligt inrett med mycket konst. Blev uppgraderad till härligt rum med badkar bredvid sängen (!). Jätteskön säng. Bra sängbelysning. Enda missen är avsaknad av vettig stol för arbete vid skrivbordet. Ingen hit att sitta i låg fåtölj. Fin utsikt mot saluhallen. Och framför allt: Superrent, vilket inte alltid är självklart på konkurrenthotellen. Uppskattas! Frukosten var därtill på topp, äggröran en dröm, med stor skål klippt gräslök att pynta med. Allt fanns , plus för bra utbud av bröd och högklassiga pålägg. Skulle möjligen ha uppskattat apelsiner att pressa själv.
Rekommenderar Avalon varmt, kommer tillbaka.
Tack till den trevliga personalen.

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack L0ttaM
Omdömet skrevs 5 maj 2021

Hela gänget levererar utan undantag. Bär man på något tungt så är de på plats direkt för att hjälpa till. Är man törstig så ligger det plötsligt en flaska kallt mineralvatten i dörrfacket, är man morgontrött så kommer det en kopp kaffe under nosen. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack PappaChillo
Kamilla Grodzki, Hotelldirektör på Avalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2021

Hej PappaChillo,

Tusen tack för ditt fina omdöme.
Det gläder oss oerhört att läsa ett så fint omdöme, vi tackar ödmjukast.

På återseende, hoppas vi ses snart igen hos oss!

Omdömet skrevs 1 maj 2021

Nöjda med vår vistelse. Bra rum, sköna sängar, trevlig personal - och bra läge mitt i city. Vi hade bokat ett paket med trerättersmiddag, övernattning samt frukost. God mat, bra frukost. Tjänstvillig personal.

Tack Kaki66

Hej Kaki66,

Tusen tack för ditt omdöme.
Vad roligt att läsa att ni var nöjda med er vistelse hos oss med trerättersmiddag.

Omdömet skrevs 1 maj 2021

Perfekt finns inget och klaga på,
rummet, restaurangen, frukosten
var alldeles utmärkt, bor du här använd parkeringsservicen, den är perfekt, läget mitt i stan kan inte vara bättre, poolen på 7 vån var väldigt inbjudande.

Tack christerj2018

Hej Christer,

Tusen tack för ditt omdöme.
Så roligt att ni är nöjda med helhetsupplevelsen hos oss.

Hoppas ni fick er ett dopp i poolen.

Omdömet skrevs 23 april 2021

Bra service och närvaro vi bodde i en av sviterna vilket givetvis förhöjer intrycken högst betänkligt.
Även när vi inte bor där besöker vi gärna baren/restaurangen som vi gillar skarpt. Hotellet kan vi absolut rekommendera.

Tack 92conny

Hej Conny,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att du hade en trevlig vistelse i en av våra sviter.
Så roligt att ni besöker restaurangen och baren även när ni inte bor här.