Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Avalon är alltid mitt förstahandsval i Göteborg. Inte så stort, charmigt, vacker konst på våningarna och fina rum. Lägg till mycket bra frukost samt trevlig och hjälpsam personal, sedan behövs det inget mer.

Tack Karin H
Kamilla G, Manager på Avalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2019

Hej Karin,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att höra att vi är ditt favorithotell i Göteborg. Tack snälla för dina kommentarer om frukosten och vår personal.

Hoppas att vi får se dig som vår gäst snart igen!

Omdömet skrevs 28 oktober 2019

Jätte fint och coolt hotell med väldigt bra bemötande och jätte god ekologisk frukost! Vi är supernöjda med allt. Inget att klaga på. Väldigt bra och centralt läge när man gillar tex shopping ;) Det som gjorde vistelsen lite extra minnesvärd var när vi satt i loungen till vänster om ingången.. sköna fåtöljer och en "braskamin" det gjorde att det känndes extra lyxigt att sitta där och ta en drink.

Tack Satujohansson

Hej Satu,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att ni var nöjda med vistelsen och uppskattade vår ekologiska frukost.

Omdömet skrevs 25 oktober 2019 från mobil enhet

Feng shui certifierat hotell, kan ju bara vara bra! Fint rum, tofflor och morgonrock. Sängen är mycket skön med många kuddar och fluffigt täcke.

Bemötandet i receptionen är vänligt, snabbt och aldrig påträngande.

Frukosten har det mesta. De kokta äggen var mycket bra och den hemmagjorda müslin fantastisk med mycket nötter. Det jag saknar är te som är ekologiskt och lite mer fokus på ekologiska varor på frukostbuffén. Och frukt efter säsong.

Annars allt toppen!

Tack annicasandin

Hej Annica,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att höra att ni var nöjda med vistelsen. Jag kan inte annat än hålla med dig om vår hemmagjorda müsli, den är gudomligt god. Jag framför dina kommentarer gällande teet och frukten till vår frukostchef så ska vi se om detta är något vi kan ordna.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 22 oktober 2019

Vänlig och glad personal. Boka parkering innan, annars kan det va slut. Finns i närheten annars, men en liten bit att gå. Bra hotell som ligger mitt i city, när till allt. Trevlig atmosfär, trevlig och hjälpsam personal.

Tack HelenaS2461

Hej HelenaS2461,

Tusen tack för ditt omdöme. Så roligt att höra att ni var nöjda med vistelsen.

Omdömet skrevs 20 oktober 2019

Lyxig känsla över hela hotellet bra bemötande lyxiga rum med eget badkar som är placerat mitt i rummet Restaurangen bra bemötande väldigt påläst personal som tar tid och förklarar olika maträtter innehållet och hur det har tillagats Ett måste att prova 3 rätters middag grymt god speciellt den goda skumsvamp soppan sjukt god

Tack elvirc309

Hej elvir309,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att ni hade en trevlig vistelse och var nöjda med rummet och ert besök i restaurangen. Jag kan inte annat än hålla med dig om att soppan är fantastiskt god.