2 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
Priceline
eDreams157 US$
Trip.com167 US$
1 1291 134 av 1 617 omdömen
Omdömet skrevs 12 oktober 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2019
Kamilla G, Manager på Avalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2019

Omdömet skrevs 12 oktober 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2019

Omdömet skrevs 27 september 2019

Rumstips: We had a balcony room overlooking the quieter pedestrian street on the north side of the hotel. Loved it!
Datum för vistelsen: september 2019
Kamilla G, Manager på Avalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2019

Omdömet skrevs 13 september 2019

Omdömet skrevs 7 september 2019