2 personer tittar på det här hotellet
Travelocity144 US$
1 2331 238 av 1 728 omdömen
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2019
Kamilla G, Manager på Avalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2019

Omdömet skrevs 3 september 2019

Datum för vistelsen: augusti 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com

Omdömet skrevs 28 augusti 2019 från mobil enhet

Restyp: Reste ensam

Omdömet skrevs 16 augusti 2019

Datum för vistelsen: augusti 2019
Kamilla G, Hotelldirektör på Avalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2019

Omdömet skrevs 28 juli 2019

Rumstips: Windows open!!
Datum för vistelsen: juli 2019
Kamilla G, Manager på Avalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019