“Vi älskar Teo’s Italienska Kök! ”

Teo's Italienska Kök
Rankad som nr 287 av 1 463 Restauranger i Göteborg

Min man och jag älskar Teo’s Italienska kök! Vi hittade dit av en slump när vi promenerade förbi för något år sedan. Efter att vi gick in den gången så har vi kommit tillbaka flera gånger om, senast igår, 200919, då vi firade vår 11-åriga bröllopsdag.
Några har skrivit recensioner om dåligt bemötande och dålig mat. Det håller vi verkligen inte med om. Att komma till Teo’s är som att komma hem till sin familj. Det är mysigt, genuint, varmt och välkomnande! Man får en känsla av att vara i Italien trots att man befinner sig i Vasastan, Göteborg.
Vi brukar börja med vitlöksbröd och ett glas Prosecco. Därefter väljer vi Tagliatelle Diavolo med ett glas Valpolicella Ripasso. Smaken som finns kvar i munnen när man har ätit detta vill man behålla så länge som möjligt. Därför brukar vi inte äta efterrätt, men det gjorde vi igår. Dels en pannacotta, dels en cheesecake. Vi kan inte göra annat än att ge 5 stjärnor av 5! Vi älskar Teo’s och kommer gå tillbaka många gånger om i framtiden!

Datum för besöket: september 2020
Tack familjenkarlsson5

Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Trevlig personal, trevlig mat, trevlig lokal med bra uteservering. Ingenting att klaga på alls, bra priser. Kommer hit igen när jag turistar i Göteborg!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Kim L
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 5 personer och alla var nöjda med sin mat. Väldigt trevlig och serviceinriktad personal, det gick snabbt att få maten och den var jättegod. Bra priser, fräscha lokaler!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack kattskiten
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god mat o så bra service kan rekommendera kommer äta här igen när jag kommer till Göteborg högsta betyg

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack 206karinj
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Mycket gott trevlig service , vi åt papadelle med skaldjur samt pizza. Mycket gott ! Min man ansåg det var en av hans bästa pasta ögonblick. Trevlig och uppmärksam personal

Datum för besöket: juli 2020
Tack Systeryster65

Resenärer som tittade på Teo's Italienska Kök tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Teo's Italienska Kök? Berätta vad du tyckte!