“Gott o prisvärt”

Kök: Kinesiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bakom igenimmade fönster finns en liten lokal med fantastisk asiatisk mat. Deras medelmeny innebär olika små rätter som ger en bild av vad som erbjuds. Fantastiskt gott och fräscht. Mycket prisvärt.

Tack 138suzanner

Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Som alltid god mat. Dock är servicen inte av samma kvalitet längre. Lätt snorkig numera. Tvek på att gå till Kastellgatan igen...

Tack anderse517
Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Maten va smakrik och verkligen något som vi vill äta igen men tyvärr tror jag inte att det kommer att hända.

Vid ett restaurangbesök är det viktigt att maten kan komma någorlunda samtidigt till hela sällskapet, speciellt när vi bara är 3 personer, när vi frågar efter maten så inser de att de har glömt maten och frågar om vi fortfarande vill ha den maten?

Dryck till maten blev vatten efter en lång väntan på maten till bordet och efter flera gånger tagit kontakt med personalen ändå inte fått in mer dryck vid (halva) första serveringen.

Det var strul genom hela vistelsen och i slutet bjöd serveringen på kaffet och en tryffel, men tryffeln glömde de servera.

Håll er undan från detta om ni inte har mycket tid och tålamod.

Tack martinsX2030AP
Omdömet skrevs 18 maj 2019 från mobil enhet

Om du som jag tillhör skaran som inte frivilligt går på ”Kinarestaurang” med tanke på ris och sötsura såser - tänk om! Detta är en fullskalig finkrog med mycket vällagad innovativ mat i enkel miljö.
Mycket populär kvarterskrog, liten och gemytlig trots spartansk inredning. Trevlig och personlig service; lite högre menypriser än genomsnittet men du kommer att uppleva att det är värt varje krona.
Missa inte dumplings med de olika dippsåser som erbjuds, de är en njutning för gommen!
Boka bord i tid!

Datum för besöket: april 2019
Tack Katarina63
Omdömet skrevs 1 maj 2019

Vi tog lilla avsmakningsmenyn som smakade klart bra. Liten mysig lokal och snabb service med normaltrevlig personal. Har tidigare ätit samma meny på Polhemsplatsen och där var smakupplevelsen på en ännu högre nivå.

Datum för besöket: april 2019
1  Tack jan-åke t

Resenärer som tittade på Dubbel Dubbel tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Dubbel Dubbel? Berätta vad du tyckte!