Priceline
eDreams70 US$
StayForLong81 US$
Omdömet skrevs 27 september 2020

Vi blev uppgraderade till rum med jacuzzi. Det låg på 7:e våningen. Hissen gick till 6:e, men det är inget att klaga på. Rummet hade även balkong vilket var skönt. När vi skulle bada var proppen i badkaret trasigt, vi pratade med tjejen i receptionen. Vi fick då flytta till rummet bredvid. Tyvärr var även det badet trasigt. Detta var på kvällen, men tjejen i receptionen skulle ordna så att det fixades dagen efter. Vilket gjordes. Vi ville även ha små handdukar och en fläkt vilket hon ordnade åt oss. Vi har absolut inget att klaga på. Läget är perfekt om man inte vill bo mitt i stan. Alla i receptionen är trevliga och tillmötesgående. Vi kommer absolut att välja detta hotell nästa gång vi kommer. Ett litet och familjärt hotell. Frukosten var super, så summa sumarum: ett prisvärt trevligt hotell

Datum för vistelsen: september 2020
Tack britt-marie h
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi valde det lyxigaste rum med jacuzzi hotellet hade. Men det var verkligen inte värt det. Jacuzzin var dammig. Bara 2/3 av ventilera fungerade. Jacuzzin stod i sovrummet o där fanns ingen golvbrunn... hur tänkte de där?? Det fanns inga badlakan överhuvudtaget. Enbart en enda liten golv handduk o en liten handduk. Till ett dubbelrum. Inga tavlor på väggarna så det kändes ganska kallt och kalt. Handtaget på utsidan av balkongdörren var borta så risken att bli utestängd var stor. Lyhört.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack sibicarlsson
Omdömet skrevs 22 januari 2020

Allt var perfekt! Trevlig och hjälpsam personal, bra och fräsch frukost med mycket utbud.Trevligt med våfflorna på em! Rummet var jätte fint! Har inget att klaga på! På rummet bjöd dem på kaffe, te mm och lite godis på sängen!

Tack 528angelica
Omdömet skrevs 7 januari 2020

Perfekt om man vill vara en weekend och inte behöva betala hur mycket som helst för boendet. Helt ok hotell, trevligt bemötande och bra frukost båda dagarna. Extra plus att man kunde ta kaffe och fikabröd och göra våfflor på em o kvällar.

Tack christer662020
Omdömet skrevs 4 januari 2020

Rummet va dåligt städat
Klibbiga golv gammal läsk utspilld på nattduksbordet.
Dammråttor på golvet smutsigt badkar.
Hela rummet luktade cigarettrök.
Fick ha öppet fönster hela natten å ett herrans liv utanför.
Frukosten var välldigt medioker.
Med kaffe på termos

Tack JimmyW1420