Priceline
Expedia.com70 US$
eDreams70 US$
StayForLong81 US$
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi valde det lyxigaste rum med jacuzzi hotellet hade. Men det var verkligen inte värt det. Jacuzzin var dammig. Bara 2/3 av ventilera fungerade. Jacuzzin stod i sovrummet o där fanns ingen golvbrunn... hur tänkte de där?? Det fanns inga badlakan överhuvudtaget. Enbart en enda liten golv handduk o en liten handduk. Till ett dubbelrum. Inga tavlor på väggarna så det kändes ganska kallt och kalt. Handtaget på utsidan av balkongdörren var borta så risken att bli utestängd var stor. Lyhört.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack sibicarlsson
Omdömet skrevs 22 januari 2020

Allt var perfekt! Trevlig och hjälpsam personal, bra och fräsch frukost med mycket utbud.Trevligt med våfflorna på em! Rummet var jätte fint! Har inget att klaga på! På rummet bjöd dem på kaffe, te mm och lite godis på sängen!

Tack 528angelica
Omdömet skrevs 7 januari 2020

Perfekt om man vill vara en weekend och inte behöva betala hur mycket som helst för boendet. Helt ok hotell, trevligt bemötande och bra frukost båda dagarna. Extra plus att man kunde ta kaffe och fikabröd och göra våfflor på em o kvällar.

Tack christer662020
Omdömet skrevs 4 januari 2020

Rummet va dåligt städat
Klibbiga golv gammal läsk utspilld på nattduksbordet.
Dammråttor på golvet smutsigt badkar.
Hela rummet luktade cigarettrök.
Fick ha öppet fönster hela natten å ett herrans liv utanför.
Frukosten var välldigt medioker.
Med kaffe på termos

Tack JimmyW1420
Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Vi valde detta hotellet pg.a läget, vi ska besöka släkt som bor runt hörnan, och vi kom med tåget och då ligger hotellet på gångavstånd.
Rummet är väldigt litet och trångt och dubbelsängen är inte fristående utan står mot väggen, vilket innebär besvär för den som ligger innerst.
Madrassen känns nerlegad och sängen gungar när man vänder sig.
Vi bor på 7 våningen men hissen går bara till 6 våningen, det fick vi besked på men är väldigt konstigt.
Det finns vattenkokare te osv men inga muggar eller glas .
Toalettpappret är av dålig kvalitet och ingen extrarulle att tillgå.
Vi ville byta rum men det fanns bara enkelrum kvar.
Det bästa var frukosten som var god och riklig, dock kunde dom varit bättre att röja och torka av borden mellan gästerna.
Rummet var också väldigt rent och välstädat.
Personalen var okej.

Datum för vistelsen: november 2019