Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline
View deal
Booking.com109 US$
Agoda.com109 US$
Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

Jättebra bemötande i receptionen. Fina och välstädade rum med utsikt över Älvsborgsbron, lagom frukost, Fem minuters promenad till spårvagnar som tar dej runt i Göteborg För oss ett perfekt hotell och läge.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 365kerstinn
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

Trevligt hotell i prisklassen. Rena och stora rum. Hade 3 bäddsrum.

Trevlig och tillmötesgående personal .
Enkel men god fräsch frukost buffé som ingick i priset.
Sköna sängar.
Tyst ock lugnt.
Bra kommunikationer.

Nackdel att det inte fanns kylskåp i rummet.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 888helenaj
Omdömet skrevs 19 juli 2018

Hotellet var trevligt och bra med gratis parkering i garaget. Mycket trevlig personal i receptionen. Rummet vi fick var stort och med härlig utsikt. Städningen på hotellet var bra men man borde nog byta madrasskydden i sängarna.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Magnolia12345
Omdömet skrevs 6 juli 2018

Bra läge för oss som besökte Högsbo. Utsikt över Göta älv. Vi fick en fläkt på rummet-bra! Frukosten var helt OK men kaffemaskinen fungerade inte, fick vänta länge på kaffet och när man skulle ta en kopp till fungerade det inte igen. Personalens bemötande och alla utrymmena var mycket bra. Det fanns gott om göteborgsinformation och böcker som man kunde låna in på rummet. Tror att vi besöker hotellet igen. Bra med parkering i källaren.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack matintresserad741
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Lite bedagat hotell på bakgata intill Chapmans torg. Sköna sängar och trevlig personal. Mkt bra pris. Men förvänta er inget extra. Basic övernattning. That's it.
Extremt trist utsikt över motorväg, men vattnet skymtar...!

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste i arbetet