Spara

Google
Sätt du kan uppleva Haga på
från 52,32 US$
från 494,08 US$
från 47,24 US$
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Genuint gammal miljö.Trevlig liten gata med en hel hel butiker, några värda ett besök. Många caféer, några bra, några lite trista.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack resertillHolland
Omdömet skrevs 15 januari 2020

Trevliga kvarter i centrala staden med huvudsakligen gammal träbebyggelse. Restauranger, barer, kaféer och småbutiker i en skön förening. Vissa helger är det marknad och väldigt mycket folk men området är alltid populärt.

Tack Nilla T
Omdömet skrevs 5 januari 2020

Jag har varit i Göteborg många gånger men detta var min första gång i stadsdelen Haga. Trevligt område med små butiker och cafén. Området är dock inte så stort så vi spenderade inte så lång tid där.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack KTBergsten
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Mysiga affärer med serviceinriktad personal.
Mycket trevliga fik med bra urval
Hela haga är värt ett besök

Tack 495andersb
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Härlig stadsdel att bara strosa omkring i och bara vara i !
Ta en korv eller en öl eller något annat i något av dom enklare vagnarna.

Tack Jocke72A