“Bra brunch, och riktigt fräscht!”

Atrium Lounge & Dining at Radisson Blu Scandinavia Hotel
Boka bord
ons 12/8
20:00
Rankad som nr 150 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Bra brunch, och riktigt fräsch. Fanns det man ville ha.
En förbättringspunkt är att det glutenfria sortimentet inte var utmärkt på ett tydligt sätt. Men när vi frågade om det så var personalen väldigt serviceinriktade, hjälpsamma och oerhört trevliga.
Stillsam miljö och lugn atmosfär, så skönt.
295:-/person.

Datum för besöket: februari 2020
Tack W5342SNdan

Omdömet skrevs 4 november 2019

Var där för en fika och smörgås med en vän. Lugnt och fint i detta hotellkomplex. Stiligt! Har varit där förut men nu var det nyrenoverat. Festligt!

Datum för besöket: november 2019
Tack Hans-Olof S
Omdömet skrevs 25 september 2019

Återbesök för lunch på nyrenoverade Atrium. Fina och fräscha lokaler. Lunchupplägget ungefär som tidigare även om själva serveringsytan var dubbelt så stor. Salladsbordet som tidigare inbjudande och gott. Två huvudrätter en kött en fisk. En av oss valde fel...tog fiskrätten, som var torr och såsen var slut! Det har aldrig hänt förut. Kaffe och kaka hämtar man numera själv. Priset har ökat från 135 till 155 utan att man får något mer än tidigare.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Roland410
Omdömet skrevs 1 maj 2019 från mobil enhet

Fräsch och välsmakande frukost där du hittar det mesta man kan önska. Ett extra plus för att det finns Virgin Mary. Till pannkakorna tog jag en rabarberkompott som smakade ljuvligt.
Nu är hela hotellet nyrenoverat och matsalen är mycket trivsam med snygg inredning, skön bakgrundsmusik och trevlig personal. Frukost ingår i mitt träningsabonnemang på Hagabadet Drottningtorget och jag uppskattar att det alltid går att hitta en mysig vrå att slå sig ner i. Det enda jag önskar är att även helgfrukost ingick i mitt abonnemang.

Datum för besöket: maj 2019
Tack Annablomman
Omdömet skrevs 8 november 2018

Härlig atmosfär att äta tex frukost. Lugnt och stilla. Maten var av varierande art som förmodligen passar de flesta.

Datum för besöket: april 2018
Tack Pasi S

Resenärer som tittade på Atrium Lounge & Dining at Radisson Blu Scandinavia Hotel tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Atrium Lounge & Dining at Radisson Blu Scandinavia Hotel? Berätta vad du tyckte!