Öppet i dag: 07:00 - 21:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
En bra början på semestern

Trevligt bra bemötande på höga höjder. Lugn och fin atmosfär. Trevligt spa där man tog allt i sin ... läs mer

Omdömet skrevs 12 maj 2021
tittiu2015
Markaryd, Sverige
från mobil enhet
Göteborgs bästa spa

Efter att ha testat mig igenom samtliga spaanläggningar i Göteborg med omnejd kan jag ärligt säga ... läs mer

Omdömet skrevs 15 november 2020
roffe74
Mölndal, Sverige
Läs alla 93 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Göteborg
från 52,93 US$
från 37,15 US$
från 176,55 US$
från 6,02 US$
Omdömet skrevs 27 mars 2017

När man passerar Korsvägen är det väl många som kollar på utebassängen som hänger i luften på 20de våning. Och den är verkligen häftig! Ingeting för någon med höjdskräck pga glasbotten där man kan se på alla taxibilar som står framme vid entrén. Men även bastun är häftig och det kändes väldig skönt att scrubbar av varandra i Hamman. Vi gick därifrån mycket relaxad!

Datum för upplevelsen: mars 2017
1  Tack Detlef H
Omdömet skrevs 15 februari 2017 från mobil enhet

Vi genomförde en Spa Experience här en eftermiddag mitt i veckan. Spat är väldigt rent och vackert med många olika pooler och bastuar. Plus för att det ligger nära och centralt i stan. Utsikten från spat är helt fantastisk och utomhuspoolen är en upplevelse i sig. Vi ska snart gå tillbaka för att göra detta igen.

Personalen var väldigt hjälpsam och förklarde de olika stationerna på vår spa upplevelse bra. Även om det är dyrt är det verkligen värt ett besök.

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack Caroline H
Omdömet skrevs 6 februari 2017 från mobil enhet

Här kan man glömma tid och rum. Underbart att gå hit en vardagskväll när det är mindre folk (kolla när du bokar hur uppbokat det är). Lyxigt, mysigt och komplett spa med härliga pooler, sköna duschar och fantastisk utsikt. Trevligt med gratis frukt å nötter i relaxen.
Enda minuset är att låsen på omklädingsskåpen är krångliga, antagligen slitna.

Tack cecilian525
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Upper House spa är en oas mitt i storstaden dessutom med en fantastisk utsikt beläget på våning 18-20 i Gothia Towers. Servicen är fantastisk och väldigt snyggt o fräsch. Missa inte poolen som hänger utanpå byggnaden 50 meter över marken.

Tack Hungrig2014
Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Som boende i Göteborg så skall det till nått extra för att bo på hotell i sin egen stad. Och detta är verkligen något extra. Vi tog två vändor, både kväll och morgon. Poolen på utsidan måste upplevas, men även bastun med utsikt över stan, hamamen, isbadet och och och... listan kan göras lång, kom hit och njut.

Tack Janne F