“Mrs”

Jaipur Indisk Restaurang
Rankad som nr 570 av 1 455 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Grymt bra restaurang men
Riktigt Bra service och otroligt bra mat. Det var Rejäla portioner och vi kommer definitivt gå dit igen om tillfälle ges!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Sophie C

Omdömet skrevs 12 maj 2017

Var på denna underbara indiska resturang med en av mina kunder och det märks att kocken kommer från indien kan VARM rekomenderas men det är endast lunch de serverar

Datum för besöket: maj 2017
Tack 887leod
Omdömet skrevs 20 april 2017

Jaipur lade både ris och mat i samma låda, vilket gör att det bara blir en röra av allt , det var inte speciellt trevligt. Så brukar inte restauranger göra när de serverar ris och mat, man får alltid riset separat. Dessutom var kycklingen av dålig kvalitet, alldeles vattnig och gick ej att äta.

Datum för besöket: mars 2017
Tack _wahlund_e
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Är du ute efter riktigt god indisk mat skall du gå hit. Man går inte hit för miljön vare sig på utsidan eller på insidan. Men den fantastiska maten väger upp allt det. Rejäla portioner serveras med ett underbart nan bröd. Jag har varit där ett stort antal gånger och jag blir aldrig besviken.

Datum för besöket: februari 2017
Tack 505kajsas
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Klassiska indiska rätter som tillverkas av indier, och maten serveras på klassiska metallfat. Vid mitt besök på lunchrasten fanns det 4 rätter att välja på. Jag valde en med kycklingfilé med stark sås. Mycket gott, och jag rekommenderar verkligen denna restaurang.

Datum för besöket: november 2016
Tack harryhY1075HU

Resenärer som tittade på Jaipur Indisk Restaurang tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Jaipur Indisk Restaurang? Berätta vad du tyckte!